~Hoofdstuk 9.~

1.5K 74 12
                                    

Na een lange tijd komen we dan eindelijk op het punt de auto zijn vaart verminderd. Ik weet niet goed waar we zijn, maar vast en zeker in het territorium van de Black Moon. Ik slik, nu is er niemand om me te beschermen, dit gaat mijn dood worden. Wanneer de auto stilstaat wordt de greep op mijn polsen nog strakker. "Wacht" wordt er met Alpha toon gezegd. Mijn lichaam verslapt, ik stribbel niet tegen. Het is een Alpha ding, je moet gehoorzaam zijn. Elke clan heeft een leider, de Alpha. De Alpha heeft ook een Beta, deze wolf heeft ook veel zeggenschap maar niet zoveel als de Alpha. Het is min of meer de hulp van de Alpha.

De Alpha opend mijn deur, mijn polsen worden losgelaten en weer door de Alpha vast gepakt. Hij trekt me mee. Ik merk het grote huis voor ons op, zal dat het roedelhuis zijn? Mijn ogen scannen het hele gebouw. "Laat me los, laat me gaan!" Schreeuw ik bang. Ik ben geen opgever, ik ben een strijder. Ik wordt hardhandig mee getrokken het gebouw in. "Welkom Lizz, welkom in je nieuwe verblijfplaats, ik ben Alpha Vincent." Er is een grijns te zien op zijn gezicht, het laat me huiveren...

Wat vinden jullie van het boek? Graag jullie eerlijke meningen! Tips/tops zijn welkom! X

A locked heart {Weerwolf} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu