~Hoofdstuk 43.~

833 55 7
                                    

Mijn hart stopte even met bonken. "Dat bedoel je?" Met een wazige blik van de tranen kijk ik naar mijn ouders. "Ze zullen moeten vechten, alleen de dood zal een mate band kapot maken." Dat is het moment dat ik breek. Ik val op mijn knieën. Mijn lichaam trilt en heeft van angst. Adem halen gaat moeilijk en tranen bloeien loyaal over mijn wangen. Ik zie hoe Tymon voor me neer hurkt en hoe hij woordjes fluistert. Ik sluit mijn ogen en sluit me voor alles af.

Wanneer ik wakker wordt zitten Skye en Tymon naast me. "Ey" waar ik schor uit te brengen. "Hey" antwoord Skye, hij gaat met zijn hand door mijn haar. "Hoe voel je je?" Vraagt Tymon. "Klote" antwoord ik eerlijk. Hij kijkt me mede levend aan. "Wat denken ze wel niet?" zeg ik niet wetend dat anders te zeggen. "Ze hebben wel gelijk Lizz" ik kijk naar Skye die dit zei. "Hoe bedoel je "ze hebben wel gelijk" Skye?" "We kunnen dit alleen maar oplossen door een gevecht..." Ik kijk hem strak aan. "Zeg me dat jullie dit niet gaan doen, er mogen geen doden vallen door een experiment." Mijn hele lichaam is gespannen. "We willen dat hij gelukkig bent, de zien hoe moeilijk je het hebt." "Dit gaan jullie echt niet doen!" Schreeuw ik kwaad. "Je kunt ons niet zeggen wat we wel en niet kunnen, het is onze beslissing." Skye kijkt me recht aan. "Jullie zijn gestoord!" Tymon grinnikt kort en antwoord "dat wisten we al lief, maar ik ga trainen, over een paar uur is de wedstrijd al." Tijdens het tweede gedeelte van de zin kijkt hij Skye aan.  Zonder op antwoord te wachten verlaat Tymon de kamer.

"Lizzet?" Skye's fluwelen stem galmt door de kamer. "Ja?" "Beloof me gelukkig te worden?" Een steek van pijn gaat door mijn hart. Ik geef geen antwoord en Skye doorbreekt de stilte. "Je weet dat ik dit niet zal winnen, hij is de zoon van de Alpha." "Vecht okay?" Is mijn simpele antwoord. Wanneer Skye geen antwoord heeft rolt er een traan over mijn wang. "Sorry." Fluistert Skye en kort daarna voel ik zijn lippen op de mijne. Ik ga erin mee tot hij los laat. "Ik kan je niet verlaten zonder je gekust te hebben." Antwoord hij met een kleine glimlach.

Nog een hoofdstukje! Ik ben echt benieuwd naar dat jullie ervan vinden! Wie moet het gevecht winnen? Laat het zeker achter in de comments! X

A locked heart {Weerwolf} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu