Tekrardan Merhaba arkadaşlar, sizlere güvenilir ve gayet kullanışlı olan kitap sitelerini övmek istedim. AVMlerde, normal kitapçılarda giriş fiyatıyla satılan kitapları internette daha ucuza bulmak mümkün. Kendi şehrimdeki herhangi bir kitapçıdan giriş fiyatına alacağım kitabı internette bir sitede daha ucuza bulabiliyorum. Bu yüzden kitap alışverişi yaparken genelde interneti tercih ediyorum ve sizlerle de kullandığım sitelerden bahsetmek istedim.
1- okuoku.com
Okuoku, en çok kullanılan sitelerden biri. Gayet güvenilir ve kullanışlı. Fiyatları da ucuz. Lakin anlaşmalı olduğu kargo şirketlerini pek sevmiyorum çünkü hem uğraştırıyorlar hem de kitaplar hasar alıyor.
Anlaşmalı olduğu kargo şirketleri; yurtiçi kargo ve aras kargo. Yurtiçi'nin namını bilmeyen yoktur, anlatmama bile gerek yok. Aras kargoyu çok fazla kullanmadım ama sadece geç getiriyor. Eskiden kapıda ödeme seçeneğinde Ups kargo'yu kullanıyorlardı ve gayet güzel bir kargoydu, keşke onla çalışmaya devam etselerdi.
Genel olarak, fiyatları uygun olduğu için tercih edilebilir ama siparişler 1 haftadan önce gelmiyor. (Tabi satın alınan kitap sayısına göre değişiyor, ben toplu verdiğim için yani 10dan fazla kitap olduğu için erken gelmedi hiç.)
Okuoku'nun en güzel yanlarından biri siparişe hediye olarak ayraç paketi yolluyorlar.🖤
Not: Okuoku'da kapıda ödeme var(kapıda ödeme ücreti 6tl) ve 75tl üzeri alışverişlerde kargo bedava.
2. babil.com
Babil de en çok kullanılan sitelerden biri. Bu site de gayet güvenilir ve kullanışlı. Fiyatları okuoku'ya göre bir tık daha ucuz. (Ama kitaptan kitaba değişiyor.) Babil'in de anlaşmalı olduğu kargo şirketini sevmiyorum çünkü adı yurtiçi kargo.
Babil'de de kitapların gelme süresi en az bir haftayı buluyor ve babil de hediye olarak babil özel defterini yolluyor.🌚
Not: Babil'de kapıda ödeme yok ve 50tl üzeri alışverişlerde kargo bedava.
3. bkmkitap.com
Bkm kitap, saydığım üç siteden en sevdiğim. Güvenilir, ucuz ve kargosu mükemmel. Fiyatları bu üç site arasında en ucuz olanı.
Kargo şirketleri ptt kargo ve Türkiye'nin en iyi kargo şirketi. Cidden ulaşım hızlı ve hasarsız.
Siparişler 2-3 gün içerisinde geliyor genelde ama yine de seçtiğiniz kitaplara göre değişiyor. Genel olarak kısa sürede teslim alabiliyorsunuz. Kitaplar gayet güzel ve hasarsız geliyor.
Not: bkm'de de kapıda ödeme seçeneği var(ücreti 6tl) ve 39tl üzeri alışverişlerinizde kargo bedava.
4-kitapsec.com
Yorumlaya gerek bile yok. Kullanmayın.
5-ucuzkitapal.com
Test kitapları, yks-tyt kitapları almak istiyorsanız bu siteye tercih edebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİLM ÖNERİLERİ
Non-Fictionİstediğiniz kategorideki filmleri kolaylıkla seçebilirsiniz.. Filmlerin yanısıra dizi, kitap önerisi de yapılacaktır.