Perspectiva Bellei :
Deja mă imaginez aruncată în strada după ce se plictisește, de ce trebuia ca eu să ajung astfel? Am 16 ani ,am o viață de trăit, am un liceu de terminat, am de găsit prima iubire ,am multe de făcut ,chiar îmi doresc ca totul sa fi fost altfel să mă pot bucura și eu de acest timp, nu să devin sclava unui băiat de 20 de ani .Nu înțeleg de ce adora sa facă doar sex .În loc sa facă asa ceva ar putea ajuta copii care sunt orfani.De ce ? Acum ce trebuie sa fac? Să mă îndrăgostesc de el ,să mă folosească pentru propriile plăceri trupești, iar apoi sa îşi caute o iubită şi să mă izgoneasca .Urăsc acești băieți, cum ar fi ca ei sa fie "prostituate "?
În fine ...deja am ajuns la casa lui ,este foarte frumoasă, luxoasă o casă de vis, îmi doresc sa pot locuii și eu într-o astfel de casă.
Baek :Mergem la mall să îți iei haine, doar nu vrei sa stai în tricourile mele ..
Bella :Am putea merge acasă sa îmi i-au hainele mele. ..
Baek:Bună idee, sper ca nu vei încerca să scapi, sau sa spui ceva de genul.
Bella:Stai calm ,dacă tot ai dat bani pe mine ...ce pot face?
Acesta zâmbii răutăcios, ii dau indicațiile ,acesta ajunge in curtea casei mele ,nu pot zice ca sunt săracă, tata este om de afaceri. ..
Intrăm în casă, unde nevasta tatei, mda mama mea vitregă. ..curva asta mi-a omorât mama. ...am încercat sa ii spun tatei dar proasta mă tortura ,încă o face dar sunt obișnuită cu (,)comportamentul său de divă.
Bella :Bună tată, bună Irene. .
Tata:Bună scumpa mea ,cine este tânărul acesta?
Irene :Vai draga mea ,dar ce chipeș este!
Bella :Irene ,tată. .acesta este iubitul meu Byun Baekhyun!
Tata :Tinere sper că ai grijă de ea !
Baek :Cum nu se poate mai bine!
Irene:Draga mea hai sa iti faci bagajele ,știu ca vrei sa stai cu el .
Tata:Dar. ..
Irene :Asa vom fi și noi 2 iubitule .
Deja privirea mea se schimba într-una rece ca şi gheața. ...ochii mei albastrii acum sunt gri !
Urc în camera mea cu Irene ,îmi fac bagajul aceasta imi dă câteva palme ,îmi face tăieturi pe mâini, si plecam din cameră "mea " Mă rog ....fosta camera ...
Jos tata discuta împreună cu Baekhyun. .
Bella :Tată noi plecăm, pa! Aveți grijă de voi!
Spun si ies cu Baekhyun din casa...
Baek :Taicătu are încredere în tine .
Bella :Ştiu...
Baek :Ce încredere poate avea în tine ?Dacă ar știi cu ce te ocupi ,ar fi vai de capul tău copilo! !!!
Pumnul meu zvâcneşte, iar de la tăieturi pot simții cum îmi curge şanțuri rozalii. ....
Baek : Ce ai la mâna ?
Bella:Nimic .
Baek:Te-am întrebat ceva !țipă oprind maşină îmi ia mâna şi îndepărtează hanoracul la vederea mâinii mele se panichează în ultimul hal .
Baek :...........va urma 😂știu de greșeli. ...am spus ca în weekend sa corectez capitole
CITEȘTI
Curva lui Byun Baekhyun
Teen Fiction"-Sunt doar o curvă? -Da, de ce ?Te crezi aşa importantă? -Nu domnule " Viața poate fi nedreaptă uneori ....cel mai rău lucru este să ai viata controlată de o persoana ,să trăiești ca un gunoi ... "-Te iubesc ! -Geme-mi numele iubito! ......." Să...