11

849 37 41
                                    

Kara:Dar iubire ,a venit special pe lume ,pentru a ne despărți !

Baekhyun:Te-a mințit cineva că am fost împreună?

Kara:Nu?

Baekhyun :Kara ,uite ,eu nu pot iubi decât 2 persoane.

Kara :Acelea fiind ?

Baekhyun :Mama  si Bella!

Kara : plec, dar tot o vei vedea cu un glonț în cap sau pe lângă!

Baekhyun:Vom vedea .zâmbește ştrengăreşte la Kara ...

Cand închide ușa respiră destul de zgomotos :

Baek:Cum a fost? Ma întreabă râzând .

Bella:Bine ,boss, bine !mă alătur lui  ,dacă ne-ar vedea cineva ar zice  ca am luat praf de râs. ..

Baek:Hai să îți curăț fața.

Bella:Nu ,e ok ,o pot face și singura .

Baek: Dar. .

Bella:E ok ,hai ca ne vedem mai acus!

Urc imediat în camera mea ,cu direcția spre baie ,de ce imintrebuia iar o bătaie?După cum îl știu pe Baek ......voi avea și una de la el ...

Incui usa, pornesc apa ,îmi place ca apa aceasta este deja combinată cu trandafiri și lapte cu miere .Inteligent a mai fost Baek ..

Brusc mă cuprinde o amețeală, așa îmi trebuie daca fac pe Superman. ..imediat vomez puțin sânge. ....uite ca apa sa oprit !

Îmi spăl fața, gâtul, painile, picioarele, pieptul ...părul, si ies din cadă, imbrăcându-mă cu hainele ce erai pregătite de ieri, sa nu credeți ca nu am făcut baie ,am luat o pereche de haine în plus ,fără sa vreau ....In caz ca imi vine ciclul. .

Îmi i-au pe mine ,colanții și tricoul ambii fiind negrii; părul mi-l usuc făcându-l coc ,îmi mi îngrijesc rănile ; periez dinții și ies fin baie ...

I'm cameră se simte un parfum scump de băiat, acela fiind al lui Baek care dormea în camera mea ,in patul meu..

Baek:A venit pizza ,vin-o sa mananci. .

Bella:Acum !

Acesta pornește înaintea mea ,eu având timp sa i-au o pastila ..mai specială, când mă bat cu cineva ,pe langa sângele pe care îl pierd ,mereu vomit o cantitate mare ....am o problema din copilărie, de care doar mama și tata știu, nici măcar Irene ...nu am scris nici un jurnal ,dar amv în geanta foto -copie după  fişa cu "boala "....in special am de luat vitamine când sunt pe stop ..

Am înşfăcat pastila ,ținând-o în pachetul cu șervețele, ma pun și eu la masă, dr unde i-au un cartof ....

Baek :Ce ai pățit?

Bella:Eu?

Baek:Dar doar nu vorbesc cu pereții. .😑😑

Bella:Nimic ..

Baek:Atunci de ce nu mănânci?

Bella:Bine hai că mananc ....

De ce ma obligi sa fac asta ?Nu am voie sa mănânc dacă i-au pastila aia ....offf..........este doar vina ta Byun Baekhyun pentru ce mi se va întâmpla!

Perspectiva Baekhyun :
Se comportă ciudat. ...de ce nu a vrut sa mănânce? ....in fine dupa ce mănâncă o felie de pizza   termina si isi i-a 2 sticle cu apă. .. 

Baek :De ce ai luat 2 sticle de apa?

Bella: pur și simplu ,știu ca voi bea atât. ...

Băi e din ce în ce mai ciudata......adica da poate e comportamentul ei normal ,dar am văzut cum ii fug ochii în toate direcțiile. .....

Strângeam ce a mai rămas pe aici ...si urc în camera ei ,care de acum va fi al noastră.

Bella:Să întâmplat ceva?

Baek:Ăm uitat sa iti spun ca vom împărții aceiași camera !

Bella:O ,grozav ..

Ceva o frământă. ..nu insist pe subiect ,nu vreau sa ne certam .
.

Vreau sa o i-au în brațe, dar se ferește :

Baek:De ce te ferești? Ce ti -am facut ?

Bella:Nimic ...

Baek: Deja mă enervezi ,dorm în camera la mine ...


Frate deja ma enervează. ....nu vreau sa dorm cu ea ,poate ma trezesc ca o strang de gat ...

Perspectiva lui Bella :
Asa ,am scapat de el ,acum sa -l sun pe tata :

Bella:Tată?

Tata:Da scumpa mea !

Bella:Caută -mi un alt doctor, Urgent!

Tata :Cu cine te-ai mai bătut ?Ști ca poți murii. .Ahhhhhhh ce am făcut ca sa merit asta ?

Bella :Mă doare în **** dacă mor ..

Tata:Bella !Acum ce simți?

Bella:chiar vrei sa explic tot !Off simt cum mi se sparg vasele ......si e îngrozitor! Incep sa bocesc la telefon, din cauza durerii.

Tata :Ai luat pastila ?

Bella :Da ,dar mai rău mi-a făcut
...

Tata:Si acum ce faci ?Du-te la un doctor pana nu patesti ceva grav !

Bella:.......

Îmi simt corpul tot mai moale, pana cad pe podea .

Tata:Bella ?Ma auzi ?

Tata : Bella?

************
Perspectiva Baekhyun :

Se aude o bufnitura gravă din camera lui Bella, probabil o fi căzut din pat .
..dar se aude o voce cum o striga ...parca e taicăsu, ce dracu ?

Ma ridic din pat și merg în camera ei ,unde Bella sta întinsă pe jos, iar taicăsu. ...pardon telefonul vorbește. ..

Baek:Alo?

Young :Tinere, ce a pățit Bella ?

Baek: Păi a lesinat. ....

Young:Du-te imediat la doctor !

Îmi închide în nas ,hai mai nu cred ca este așa de rău. ..

O i-au în brațe;  parca duc un mort ,la cat este de rece ....

.......LA SFÂNTUL SPITAL :

Sehun:Acum ce are ?

Baek:Nu știu, pur și și simplu a inceput sa se comporte ciudat, iar după am găsit-o lesinata, si vorbea cu taicătu la telefon ,apropo e toată rece ca gheata .

Sehun:Stai sa vad ..acesta începe sa strige după ajutor. .

Sehun:Rep de, în sala de operații, acum!

Baek:Ce are ?

Sehun:e mai greu de explicat ,este ceva rar .........dar poate murii ....dacă mai intarziai cu câteva minute ,trebuia sa faci direct cosciug, apropo sa bătut cu cineva ?

Baek:da .

Sehun:Voi discuta cu tine, după, acum. ....ce grupa de sânge ai ?

Baek:0 pozitiv ....

Sehun: perfect va trebui sa donezi prin sânge. .

Baek :Ok. .....

Asistenta :Domnule doctor, fata va ceda peste ....

Va urma,cum vi se pare ?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 26, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Curva lui Byun Baekhyun Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum