6

885 33 8
                                    

Perspectivă Bella:
Dimineata ma trezesc în bratele unui băiat, fiind somonorosa și nejudecand îl sarut acesta răspunzându -mi.

Când deschid ochii d-au de Baekhyun îmi fac cruce si cad din pat.

Baek:Saruti bine sa știi!

Bella :Du-te dracu!

POC! !! O palma zdravănă îmi da cretinul :

Baek :Vezi sa nu ma enervezi !Ca altfel te *** cum vreau eu ,înțeles?

Bella :Dda. .

Baek: prea târziu deja am chef de joaca .

Acesta mă izbește în pat ,urcând-se deasupra mea .Cu o mână tinându-mi mie incheieturile iar cu cealaltă strângându-i buzele. ..

Baek:Bby gril ,nu va durea va fi plăcut stai calma !

*****
(Lipsa de inspirație )
Inca plâng, simt cum se Misca în interiorul meu ,alt semn pe gat ....deja m-am saturat o tine asa de 2 ore ...

Mai intra o data în mine destul de dureros,unde își da drumul iar pe urmă  îmi musca gâtul, lăsându-se lângă mine  .

Baek:Haide ca nu a fost asa de rău, dacă ai fi gemut și tu ar fi fost mai excitant .....

Bella:Esti un bou Baekhyun !

Baek:Ce ?Crede-ai ca te iubesc ?

Bella:....

Baek:Esti doar o curvă, înțeleg de cea Irene te-a dat la prostituție. ...sincer mai sexy e mă-ta decât tine !incepe sa rada de mine în batjocură.

Bella:Sti ce ?Ai dreptate, sunt o curva ,de azi nici ca nu îmi va mai păsa ce imi vei mai face  .

Baek:Asa spune-am și eu .

Isi ia hainele pe el și pleacă din cameră.

Ma duc la baie pentru a-mi face un dus ,ma doare asa de tare zona intimă ..

Mă spăl cu un gel de dus cu gândul la ziua de mâine. ....

Îmi șterg corpul cu un prosop moale, ma schimb într-o pereche de pantaloni de pijamale și un  maieu alb .

Usa se deschide intrând un Baekhyun nervos. ..oh fuck

Baek:Dezbraca-te!

Bella:Baek dar. ...

Baek :Dezbraca-te!

Bella:Mă doare !!!!

Baek:Cum ?Ce ai zis ?

Bella:Mă doare ,de abia pot merge ...

Baek :Nu îmi pasă!

Când să îmi deie maieul jos ,lesin în bratele lui.

Curva lui Byun Baekhyun Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum