Baek:Nuuuuuuuuuuuu, clatita! !!!
Bella:Shaorma ,Baek e o shaorma !
Baek:Cum i-o spune ....cred ca mai bine comandam 2 pizze. ...
Bella:Bună idee!
Primesc din partea lui o privire venita de la o lămâie ..
Bella:😂😂😂ce față ai !Ha ha ha nu mai pot de râs, ma las pe spate ,dând cu (,)capul de perete ,acum se schimba rolurile, eu sunt cea cu privirea urata ,iar el este cel care rade ..
Bella:Ha ha ,foarte amuzant !
Baek:Hai măi iubire nu fi aşa ,ştii ca te iubesc, nu ?
Bella:Acum ce vrei ?
Face semn spre pantalonii lui și spre mine .
Bella:Ce ziceai de pizza ?
Alta privire plina de venin, Doamne ce imi place sa îl chinuii,
Baek:Ok! Îmi răspunde relaxat și cu un zâmbet de zile mari .....hmm ceva e cu adevărat ciudat ,adică pana mea ,nu renunță asa ușor.
Baek:Alo ?Bună ziua ,as dorii 2 pizze, 2 shaorma, 4 porții de cartofi și un sandwichi cu pui grill (mie îmi e poftă 😢😢😢😢😢)
Baek:Daca a-ți putea vreau ca și curier sa fie blonda ....da......multumesc. ...la revedere .
Bella:Cine este acesta blonda?
Baek:Geloasa cumva ?
Bella: Nu .....
Cine este aceasta blonda? Și ce vrea sa faca ?Dacă mi-l fura pe Baekhyun?
Baek:Ba ești geloasa !Nu pot sa cred ca ești geloasa +😂😂
Bella:Am gândit cu voce tare ?
Baek:Nu ,dar te-ai dat acum de gol 😂😂😂.
Bella:.........ok
Perspectiva Baek :
Aştept sa vad ce face când va afla ca blonda e Sehun 😂😂😂,ce doar e blond! Nu îmi place sa o vad trista ,dar merita ,ea nu vrea ca junior sa fie fericit 😭😭😭😢......in fine ,aud soneria ,pe ea intrând. ....nu intra Sehun ci Kara, o damă cu care nu am mai luat legătura de ceva timp .Kara :Iubire ?Ce faci ?Nu te-am mai văzut de mult timp scumpule ,junior ce face ?Mai așteaptă pasarica mea ?
Bella:Baek cine e ea ?
Baek:O curva ,iubire !
Kara:Iubire ai uitat când am fost ieri seara în club ?
Bella:Ăm. ..mă scuzi dar el a fost acasă. .....
Baek :Kara pleacă!
Kara :Iubire dar. ....
Baek :Daca nu pleci te omor cu mâna mea spălăcit-o!
Inchid usa nervos ,o trag pe Bella de mână și mergem în dormitor ,nu vreau sa fac nimic, nu mi-aș permite sa mai fac încă o greșeală. ....
Bella:Baek ...
Baek:Stai calma iubito ,nu vreau sa iti fac nimic, vreau doar sa te joci cu parul meu ,atât.!
Bella:Baek ?
Baek:Ce ?
Ma uit la incheietura sa care acum era vântăta.
Baek:Imi pare rău. ..
Bella:Suna cineva la ușă, a asta nu-i nimic .Spune si imi da un sarut ,apoi fuge jos unde deschide usa, probabil este Sehun ,Nu ma sinchisesc sa cobor repede ...
Perspectiva lui Bella :
Probabil este blonda,deschid usa entuziasmată, dar o vad pe aia de mai devreme, și intra în casa unde mă strânge de gât, incercand sa ma sugrume ........
Kara :Daca nu îl am eu ,atunci nici tu sa nu îl ai ....
Încerc sa scap din strânsoarea ei,dar ma da cu (,)capul de masa ,și ma arunca pe fotoliu ,ok ăsta e război. ..
Cand sa ma arunc pe ea strigătul lui Baek ma oprește.
Baek:Ce faci aici ?
Kara:Curva asta nenorocita vrea sa ma bata !
Baek: Din cate vad ,cea bătută e Bella ,nu tu !
CITEȘTI
Curva lui Byun Baekhyun
Teen Fiction"-Sunt doar o curvă? -Da, de ce ?Te crezi aşa importantă? -Nu domnule " Viața poate fi nedreaptă uneori ....cel mai rău lucru este să ai viata controlată de o persoana ,să trăiești ca un gunoi ... "-Te iubesc ! -Geme-mi numele iubito! ......." Să...