Mă apropii de părul său cu foarfeca ,dar pe uşă intră domnul Baek
Baek:Ce dracu faci Alma ?
Alma:Nu este ceea ce pare ...
Baek:Iesi din casa mea acum !Du-te la tine și vin-o când te chem eu !
Alma :Da domnule ...
Perspectiva Baekhyun :
Mamă ce sexy îi Bella ,ou shit man. ...bro dar ce fund are mamă, mă pun pe canapea si o privesc atent ce face ,se duce până la bucătărie de unde își ia o doză de cola și gusta puțin din ea, îmi da și mie dar refuz politicos .Bella:Ți-e scârbă de mine ?
Baek : Nu !sar ca ars .
Bella:Atunci presupun ca este ok sa fac asta !
Lasă doză jos şi se suie pe mine sărutandu-ma, are doar 16 ani dar ...pana mea ..are un cur demențial (scuzați expresia 😂😂😂)
Așa vrea ?Îi arăt eu cine -i șeful, o i-au în brațe si o duc în dormitor.
Aprind veioza (veoza )[cum s-o scrie ]
O așez pe pat cu cea mai mare grija ,îmi bag mâinile în părul său și o sărut cu foame, Doamne are niște buze asa dulci și moi ,parcă sunt făcute perfect pentru mine ,scăpăm de haine rămânând amândoi în lenjerie intimă, când îi văd mâna roșie îmi piere tot cheful, ma imbrac la loc ,făcând asta și cu ea ,si îi schimb bandajul și mă pun în pat lângă ea .
#####################
Noaptea târziu
--------------------------------------
Sunt trezita de nişte zgomote nu tocmai normale. ...Mă uit prin cameră și locul de unde vin zgomotele este lângă mine ,Bella are un coşmar și atunci când visează urat e sexy, ce imi face fata asta ?
Încerc sa o trezesc dar nu merge ...Ciudat...
Baek:Bella!
Tot nu îmi răspunde,la un moment dat se trezește în fund și mă ia în brațe plângând
Baek:Gata ,stai calma sunt aici .
Bella:Te rog nu o lăsa să mă ........va urma ......deja am pus prea multe capitole. ...următorul va fi mâine. ..cred
CITEȘTI
Curva lui Byun Baekhyun
Teen Fiction"-Sunt doar o curvă? -Da, de ce ?Te crezi aşa importantă? -Nu domnule " Viața poate fi nedreaptă uneori ....cel mai rău lucru este să ai viata controlată de o persoana ,să trăiești ca un gunoi ... "-Te iubesc ! -Geme-mi numele iubito! ......." Să...