(Ok, video-ul de la media e criminal 😍😂)
Perspectiva lui Baekhyun :
Intru în camera sa pregătit de a doua rundăBaek:Dezbraca-te!
Bella :Dar Baek. .
Baek:Dezbraca-te!
Bella :Mă doare !!!!
Stau ce ?Cum adica o doare ?Ce o doare ?
Baek:Cum ?Ce ?
Bella:Mă doare, de abia pot merge. ..
Ă ok ??Este normal asa ceva ?Cred ca da ...
Baek:Dezbraca-te, nu îmi pasă!
O apuc de marginea maieului dar aceasta lesina în bratele mele, sau ma rog se preface. .
Baek:Bella, nu am chef de prostiile tale ....
Nu îmi răspunde, iar mâinile sale sunt foarte reci
Baek:Haide Bella ,nu mai fac nimic promit ,doar ridicate odată.
Nimic, asta e grav ,ii pun un halat de baie pe ea, si o scot din casă, punând-o pe bancheta din spate.
Pornesc masina cu direcția spre spital ,pana ajung pornesc aerul cald ,tot tremura, e inconstienta dar tremura ...să fiu sincer nu mi sa intamplat asa ceva niciodată, adică dacă stau sa ma gândesc nu am făcut-o niciodată cu virgine. ..oare e normal sa i se întâmple asa ceva ?
Pun masina pe pilot automat ,îmi caut telefonul ,pun parola și intru pe Google. .
Dupa ce Caut simptomele ei ,mijloc ochii ca la tăiere ,imi intorc capul înspre ea ,unde o vad transpirata ,dau masina de pe pilot automat și bag şprint pânăla spital ,ajung imediat ,bine ca sunt prieten cu Sehun, el ma ajuta în orice .
O i-au repede brațe, si merg cu ea în incinta spitalului, ii fac semn lui Sehun sa vina repede ,acesta îmi da o carte în cap și o ia repede în brațe, de ce ma simt asa de ...nervos? Pfuai poate pentru ca nu am mai apucat sa fac nimic ......să imi bag ,spaima ca asta nu îmi mai trebuie,trec prin fața oglinzii unde observ cum arat, am un tricou negru pe mine,blugi negri rupți, tenisi albi ,parul îmi sta bine ca întotdeauna. ..
Sehun:Wă afemeiatule, vin-o mai repede!
Baek:Acum ,acum !
Intru în cameră și aștept veștile.
Sehun:A-ți făcut?
Baek:Da ,mai mult eu....
Sehun:Știai ca e virgina ?
Baek :Da ?
Oh fuck Baek
Sehun:Ba afemeiatule, ai luat-o prea tare ,roagă-te sa nu intre în comă !
Baek:Stai ce ?
Sehun:Daca mai făceai odată era la 20 de metrii sub pământ, îmi da o carte în cap și iese din salon .
Coma? Nicicând! Rece trebuia sa mi se întâmple mie toate astea ?De ce ma simt atras de ea ,dar ma doare când o vad aici ?
Ies din salon, ducându-mă la un magazin pentru a-mi lua un energizant. ....pff doamne ce mor de nervi .strâng doză și o arunc în coșul de gunoi. ..
Merg iar în incinta spitalului unde este mare agitație,pana si Sehun e panicat. .
Baek :Sehun ,ce se întâmplă?
Sehun:Bella e pe cale sa intre în comă de gradul 3 ,si e numai vina ta ca sora mea a pățit asta!
Soră lui ?dacă mă gândesc mai bine tatăl lui Bella mi-a povestit ceva de un băiat. ...
Intru în camera ei ,pardon, încerc sa intru dar prostii ăștia nu mă lasă în pace .
.Asa ca ma asez pe scaun de astaşteptare, si aștept sa vina Sehun cu veştile. ...
!*!*!*!*!*!*!*!!*!**!*!**!*!*!***
După 2 ore !Sehun iese cu zâmbetul pe buze ,ciudat ....
Sehun:Bella e în regula ,dar .....voi avea un nepoțel !
Baek:va face avort ,are 16 ani !
Sehun: Tu ești întreg la Cap? Cel mai mare păcat este sa omori un copil !
Baek:Nu mă interesează!
CITEȘTI
Curva lui Byun Baekhyun
Teen Fiction"-Sunt doar o curvă? -Da, de ce ?Te crezi aşa importantă? -Nu domnule " Viața poate fi nedreaptă uneori ....cel mai rău lucru este să ai viata controlată de o persoana ,să trăiești ca un gunoi ... "-Te iubesc ! -Geme-mi numele iubito! ......." Să...