Aleks je doveo nekoliko ljudi sa sobom a i kralj je poslao njegovog prijatelja Crinana. Odahnuo je kad je video okupljene ljude. Pet od svih koji su se nalazili ovde će sa njim upasti i izvući je. Samo da stignu na vreme.
- Kierane, hvala ti na pomoći i što si tako brzo stigao, znam da ste bili na zadatku i da si umoran.- Aleks ga je udario rukom po ledjima.
- Nema potrebe zahvaljivati se Alekse, došao sam odmah, cura me je zadužila a i nikad ne bih okrenuo ledja nekome od naših ljudi. Cura je nevolja i posle ovoga prebacit ću je preko kolena, tako mi Boga! Učinit ću sve da je izvučem, a posle može da zaboravi Englesku i tajne zadatke. Neko joj mora pokazati gde joj je mesto.
- Ta mlada dama mnogo mi znači i nikad ti neću zaboraviti ovo, a već si je spašavao. - Aleks je duboko udahnuo i izdahnuo sav bled i potrešen zabrinuto je zurio u Kierana.
- Ne brini, izvući ćemo je. A posle će mi morati mnogo toga objasniti. Ne znam o njoj ništa osim da je opaka sa mačem i noževima, ludo hrabra i čvrsta, da svoju glavu stavlja kao metu na dvoru.Ponosan sam na nju kao i svi ali ipak je samo žensko. Nju treba štititi od sebe same. Previše je hrabra i smela.- Kieran je ljutito nastavio.
- Kierane znam da ne znaš o njoj mnogo toga ali jednu stvar trebaš znati pre nego što krenemo. Nije Engleskinja.- Okrenuo se i seo za sto. Zapanjeni Kieran ostao je da zuri u njega. Nije Engleskinja!!? Pa ona je sasvim luda! Ako otkriju ... ne ne sme ni pomisliti na to. Zavrnut će joj šiju kao piletu samo da je izvuče živu!! Nije Engleskinja?!Pa baš mnogo toga joj moraju svi objasniti. Bože mrzeo je jer je mislio da je Engleskinja. Nije mu bilo jasno da mu bar to tvrdoglava cura nije htela reći. Prvo ona ko je i šta je pa svi ostali.Aleks je sve pozvao da sednu. Kieran je seo ali nije prestajao da zuri u Aleksa. Pitao se šta li to kriju od njega.
- Pre nego što krenemo moramo odlučiti kako da je izvučemo. Za pokretanje vojne jedinice je prerizično a i koliko može biti uspešno jasno je i vama, izgleda da bi bilo mnogo bolje izvršiti upad sa manjom grupom ljudi.- Aleks je promatrao Kierana.
- Upad! Ja ću voditi ljude. Svi znate da mi ovo neće biti prvi put. Ne smemo biti upadljivi na putu, a i tamo ne bi smeli biti primećeni. Što manje ljudi krene imamo više šanse proći neopaženi u povratku. Putovat ćemo po grupama od tri ili četiri čoveka. Svaki trenutak je bitan. Nema odmaranja, osim koliko je konjima potrebno da izdrže. Kad dodjemo na odredište vidjet ćemo kako ćemo je izvući. Nekoliko vas pozna dvorac. Usput razmislite ako vam padne na pamet kako najlakše ući. Fergus ide sa nama trebat će nam tamo.- Fergus ga je pogledao zahvalno iako je bio već odlučio da ide pa makar sam za njima. Očito ga je Kieran pročitao. Svidjao mu se sve više, Caleana bi zaista trebala ovakvog muškarca pored sebe jer bi je bio vredan. Dogovorili su se da krene petnaest ratnika. Trebali su i odvući pažnju i odvesti moguću poteru u krivom pravcu dok on i još pet ratnika izvuku i odvedu je na sigurno.
Caleana se brzo oporavljala. Meg je danima držala Gospodara u uverenju da je sa njom jako loše jer je nežna i krhka devojka.
YOU ARE READING
NJEGOVA RATNICA
RomanceŠkotska. U vihoru rata ponosnog poglavara klana i devojku prepunu tajni spoji borba za iste ciljeve. Medju njima zaiskri na prvi pogled ali da li može ljubav da se rodi? Sudbina je umešala svoje prste ali koji put je namenila Caleani a koji Kieran...