Caleana je u pratnji dva stražara i Ralpha ušla u veliku dvoranu. Ponosno je ispravila kičmu i podigla glavu,ovaj put neće spustiti pogled i glumiti uplašenu jadnicu. Visoko uzdignute glave, prkosno ga je gledala u oči.- Izvolite Gospodine. Naredili ste da me dovedu.
- Oh, lejdi Caleana čemu te grube reči. Pozvao sam vas da mi malo ulepšate dan. Izvolite sesti moja damo. Donet će nam čaj, pa ćemo se lepo dogovoriti oko venčanja. Neće biti veliko ali nužda zakon menja. - Oholo joj se naklonio cereći se zlobno. Ugrizla se za jezik da mu ne odgovori iskreno. Mora kupiti sebi što više vremena. Koliko je lud može je venčati i danas i sve bi bilo gotovo. Ali ako želi dogovor znači sveštenik očekuje njen pristanak, što joj u svemu ovome daje prednost. Sreća joj se nasmešila, očito nema podkupljenog sveštenika. Ohrabrena graciozno je sela i dalje ne skidajući pogled sa njega. Više mu neće dozvoliti da je tako lako udari ako ikako mogne izbeći udarac ili mu uspe vratiti. Nije on samo lud već je i bezobrazan i sadista. Lako je udarati nejačeg od sebe još pogotovo ako se ne brani.
-Zašto ćutite? Ne ujedam ja, ne bojte se.- Njegovo cerekanje paralo joj je živce.
- Vi to ozbiljno?! Ne, zapravo ne ujedate. Vi šamarate, udarate, bacate u tamnicu ... pardon i u okove, izgladnjujete i mučite.- Bes joj je palio krv.
- Oh, pa nemojte tako mlada damo. Priznajem, malo sam preterao ali samo u želji da vam dočaram kako kod mene prolaze neposlušni. Iskreno, želim da lepo suradjujemo pa neće biti potrebe za kaznama.
- Suradjujemo?! Ah,tako bi vi nazvali moje orobljavanje, kad mi uzmete sve što imam i slobodu. Vi bi sprovodili svoje lude planove, a ja bi samo gledala u pod i kimala glavom.
- No, no nemojte me ljutiti kad se pokušavam sa vama sve lepo dogovoriti. Hajde da sve što je bilo do sad lepo zaboravimo i krenemo iz početka. Okrenemo novi list oboje. Znate, mogu reći da mi se na neki način i svidjate, bar niste bljutava, mutava mlada dama kao većina. Odabrao sam vas. Ukrotit ću vas, izbiti vam iz glave svu tu umišljenost i naučiti vas kako pokorno slušati muža. Predugo ste bili prepušteni sami sebi, pušteni sa lanca. Sve ćemo to srediti i napraviti od vas ženu dostojnu mog imena a i svog.- Ledeno je gledao dok je grizla usnu da ne vrisne. Idiot, barbar !!
- Naravno, vi ste idealni kao uzor pristojnog ponašanja, viteštva i časti.- Podsmehula se .- Pre bih u paklu gorela živa nego bila vaša žena.- Bes je pukao kroz njeno telo kao grom iz vedra neba. Čvrsto je stezala pesnice.
- Ne,ne, ne,.... nećete umreti. Ima gorih stvari od smrti.- Zlobno joj se smeškao dok je odmeravao od glave do pete.- Sad ćemo popiti čaj dok se lepo ne smirite i prihvatite činjenicu da ste sad u mojim rukama. Ja mogu činiti šta hoću sa vama. Zato ćete lepo pred svešenikom nežno, vedrog lica dahnuti svoje da. Sačekat ćemo da vam se lice popravi. A ja neću više ostavljati vidljivih tragova po vama ako me razumete.- Bezobrazno je odmeravao od vrata na dolje.
- Nikad neću "dahnuti" da !! Ne možete me naterati ma šta god radili sa mnom.- Drhtala je razmišljajući kako bi mu slatko iskopala te cinične zlobne oči.
BINABASA MO ANG
NJEGOVA RATNICA
RomanceŠkotska. U vihoru rata ponosnog poglavara klana i devojku prepunu tajni spoji borba za iste ciljeve. Medju njima zaiskri na prvi pogled ali da li može ljubav da se rodi? Sudbina je umešala svoje prste ali koji put je namenila Caleani a koji Kieran...