Untitled Part 44

1.8K 139 8
                                    


Put je bio naporan, jahali su sa kratkim pauzama i malo spavanja da bi što pre stigli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Put je bio naporan, jahali su sa kratkim pauzama i malo spavanja da bi što pre stigli. Izbegavali su naselja i glavne puteve. Caleana se molila Bogu da ne zakasne. Ne bi sebi mogla oprostiti da ne stigne na vreme. Po glavi su joj se rojile misli nehotično je podsećajući na njen život, porodicu, njenu majku. Nije se volela setiti ružnih detalja jer bi je srce zabolelo zbog nepravde, nekad se ljutila na Boga i ceo svet. Mrzela je dan kad su joj odkrili istinu o njoj, njenom poreklu. Volela je svoje roditelje beskrajno i dugo joj je trebalo da se pomiri sa činjenicama koje za nju na kraju nisu bile bitne. U svom malom srcu još kao dete je znala da će za nju uvek postojati samo njeni roditelji koji su je obožavali, voleli. Majka je svojim životom zaštitila, kako da je ne osveti kako da je ne čuva u srcu kao najbolju majku na svetu? Kad bi je umor savladavao po teškim terenima brdovitog Visočja razmišljala je o Kieranu. Muškarci ponosni Gorštaci navikli su na jahanje bez odmora po brdima ali ona baš i nije. Nije želela pokazati koliko je umorna i kako je boli već celo telo, nije bilo vremena i nije želela da zastajkuju da bi malo predahnula. Stegnula je zube i razmišljala o Kieranu, odvlačila je sa njim misli sa teških tema. Smišljala način kako da se što više udalji od njega jer od njegove blizine plašila se da će pokleknuti, predati se osećajima. Kad god bi bila u njegovoj blizini osećala je tu neodoljivu silu koja ih je vukla jedno ka drugom. Koliko puta će mu odoljeti, koliko puta će on stati na vreme? Gospode od svih mogućih devojaka Bruce mu je odabrao baš nju i baš sada treba da se ženi. 

-Gospođice Caleana stižemo uskoro. Ostavit ćemo vas sa konjima da izvidimo situaciju. Skoro će zora, tako da ćemo doručkovati u dvorcu.-  Crinan je obavestio.

- Hvala dragom Bogu, umorna sam već a tek nam predstoji put ka severu.- Prljavi i umorni i ostali su se složili sa njom. Cal je ostala sa konjima i iskoristila priliku da se malo upristoji a muškarci su otišli svaki u svom pravcu. Stigli su na vreme. Nema Engleske vojske. Odahnula je.

Caleana je ušla prva u dvorac i tražila da ih Neil primi. Obradovao se kad je video. Malo su popričali pa mu je objasnila zašto ih je Robert poslao.  Porodica kralja mora za Norvešku, skloniti se iz Škotske što pre. Neko je pokucao na vrata i pre nego je Neill otvorio usta mala glava je provirila kroz odškrinuta vrata.

- Izvini smetam li?- Radoznalo je odmeravala goste jednog po jednog. 

- Ne dušo uđi, neko želi da te vidi.- Neill se blago nasmešio devojčici. Caleana je skinula kapu i pustila dugu kosu da joj padne niz leđa.

- Cal?! Oh, Cal što si za Boga navukla na sebe te muške stvari? Nisam te prepoznala.- Odmerenim korakom prišla joj je i srdačno je zagrlila.

- Pozdravlja te Robert, donela sam Neillu poruku a imam i za tebe pismo.

- Hvala ti, kako je otac? Da li je na sigurnom? Moraš mi sve ispričati ali hajde  da vas prvo smestimo. Pripremit ću sobe i poslati vam doručak u sobe da možete odmoriti ako želite.

NJEGOVA RATNICAWhere stories live. Discover now