Untitled Part 29

1.5K 126 18
                                    

Meg je drugi dan Caleanine groznice bila uverena da devojka neće preživeti noć

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Meg je drugi dan Caleanine groznice bila uverena da devojka neće preživeti noć. Gorela je, buncala, srce je jedva i kucalo. Hodala je tankom linijom koja je delila život od smrti. Poslala je poruku gospodaru da devojka verovatno neće preživeti noć. I tako iznemogla branila se od djavola i noćnih mora, demona i strahova. Vrištala je sve tiše, branila sve slabije od nevidljivih neprijatelja. Meg se trudila kako je znala i umela oko nje, brisala joj lice i telo mokrim krpama, hladila je i nekako uspevala dati joj vode ili čaja što češće je mogla. Molila se za tu krhku lepoticu neprestano. Pregurala je noć ali i sledeći dan je bila izgubljena u mračnim ponorima groznice. Celu noć Meg se molila i borila sa njom, hrabrila je i dozivala je da se bori, da ne odustaje od života. Pred zoru i nju je savladao umor i iscrpljenost. Zaspala je sedeći uz njenu postelju.

Caleana je pokušala otvoriti oči. Jeziv bol joj je probadao telo i glavu. Uspela ih je polako otvoriti  u nepoznatu, zamračenu prostoriju. Uz njen krevet spavala je nepoznata žena. Zbunjeno je proučavala njeno lice i pokušavala shvatiti gdeje i ko je za Boga ova žena? Sećanja su došla iznenada.

- Ne.... ne,ne.....- Tiho je u očaju prevalila preko ispucalih usana. Žena pored je se trgnula iz sna.

- Oh, dušo budna si. Hvala Gospodu i svim svetcima!- Ustala je i brižno prislonila ruku na njeno čelo.

- Vode...- Caleana je tiho zamolila.

- Evo dušo, odmah. Hvala Gospodu izvukla si se. Groznica je popustila. Donet ću ti supu, verovatno si gladna.

- Hvala.- Popila je i zadnju ponudjenu kap.

- Devojko, bilo ko da dodje pravi se da spavaš. Moraš povratiti snagu pre suočavanja sa Gospodarom. Nemam te srca prepustiti u njegove ruke ovako slabu. Oporavi se brzo.

Zahvalno je pogledala Meg i stegla je za ruku. Umorno je sklopila oči i pokušala razmisliti šta joj je činiti. Situacija je strašna ali mora izdržati. Nadati se pomoći od Fergusa samog bilo je nerealno. Koliko je mogla da shvati nalazila se u dvorcu. Potrebna bi bila vojska da je oslobodi. Sama nije mogla ništa ali je verovala da će Fergus sve učiniti da je spasi, samo što će mu trebati vremena da ode do Škotske. Njeno je da izdrži do tada.Mora skupiti snagu za dane koji slede jer joj se ne piše dobro izgleda. Ne preostaje joj drugo nego odmarati, jesti, spavati što više kad joj ova dobra žena nudi bar nekakvu pomoć. 

Fergusu je bilo potrebno četiri dana da skupi koliko toliko tačne informacije. Devojka je bila dovedena i nalazi se u tamnici. Krčmarica, gde je odseo , za zlatnik je saznala gde je Caleana i opisala mu unutrašnjost dvorca, koliko vojske ima i gde su straže. Celu noć se okretao po krevetu i razmišljao šta mu je činiti. Sam ne može ništa, baš ništa. Pošto nije mogao nikako zaspati ustao je i spakovao ono malo stvari što je poneo sa sobom u žurbi i čekao zoru. Otići će do Johna pa videti šta i kako dalje. Molio se Bogu da se ne vrati kasno. Strah ga je stezao u grudima, mora je spasiti ona je njegova devojčica, pred njom je još dug život. Moraju pronaći način da je spase. U ranu zoru krenuo je na put. Putovao je sporednim putevima što ga je usporavalo ali je bar zaobišao Engleske kontrole i vojsku.

NJEGOVA RATNICAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum