Caleana je provela nemirnu noć i pitala služavku odmah u jutro ko je devojka crvene kose obučena kao ratnica.
- Oh, videli ste Scathach našu kraljicu ratnicu legendu ovih otoka i Irske.
- Mogu li je upoznati?- Debeljuškasta služavka se grleno nasmejala.
- Ne možeš dušo. Davno je umrla. Samo njen duh živi među zidinama ovog dvorca koji je nekada bio njen dom.
- Hoćeš reći da sam videla duha.- Zapanjeno je pitala.
- Možemo i tako reći. Ona je deo ovog dvorca ovog naroda i za nas je ona više od duha. Čuva nas, opominje, po nekad i pomaže. To je dar videti je, nemamo svi te sreće.
- Ali...ali pričale smo....
- Dobro zapamti šta ti je rekla jer to treba i da se desi. Uvek je na vreme opominjala...- služavka je brzo izašla očito nije želela više razgovarati.
- Oh...- Cal je ućutala i zamislila se. Dobro ratnik u njenom srcu je Kieran. Ali nije baš razumela kako i zašto se mora boriti za njega. Da nije možda u kakvoj opasnosti? Ne pominjala je ljubav.
Za vreme doručka osećala je uporan Kieranov pogled na sebi. Koliko god se trudio nije mogao skloniti pogled sa njenog lica. Pola noći razmišljao je o njoj, o kralju Robertu i braku. Da, želeo je jednog dana ženu. Samo što više nije razmišljao o ženi kao o nekoj smetnji, želeo je ženu poput nje. Hrabru, oštru da je čuva i štiti i od nje same. Ma koga zavarava želeo je nju. Neće dozvoliti da cura završi na Ioni pa kad bi je morao i naterati da se uda za njega. Želela je ljubav, romantiku svestan je bio da on nije takav muškarac i da joj ne bi mogao pružiti to što želi i traži ali sve drugo bi joj dao. Privlačili su jedno drugo jako, poštovao bi je i pazio kao oko u glavi, nikad joj ništa ne bi falilo i ne je želeo promeniti, sviđala mu se takva kakva jeste. Za nju bi učinio mnogo ustupaka. Kvragu već ga je počela menjati. Kad bi on pre i razmišljao o bilo kojoj ženi i braku, uvek je to za njega bio teret i samo obaveza koju bi nerado ispunio. Cura je u njemu budila čudne misli i osećaje. Sve zavisi od Roberta koga će joj izabrati. Nju će već nekako ubediti a i kralja jer stvarno ne bi mogao podneti da bude nesrećna ili da je neko menja. Cura je savršena takva kakva jeste, divlja i odvažna. Otišao je sa muškima vežbati a Cal je pozvao Robert na razgovor.
Kad je ušla u sobu sedeo je za stolom i zurio kroz prozor.
- Sedi Caleana. Dobili smo pisma od Aleksa. Ovo je tvoje možeš ga kasnije pročitati. Pozvao sam te jer imam nekoliko pitanja za tebe.
Ukočila se i bez reči zurila u njega. Robert se nakašljao i progovorio posle kratke pauze.- Želiš li da te pošaljem u Norvešku na sigurno?- Prodornim pogledom proučavao je njeno lice i reakcije. Srce joj je na tren zastalo. Progutala je knedlu iz grla i odlučno odgovorila.- Ne. Ne želim! Kako možeš nešto poput toga i pomisliti?! Moje je mesto uz tebe, naš narod.. želim se boriti, pomoći koliko mogu a ne bežati..- Sve glasnije je govorila u panici.- Nemoj da me šalješ tako daleko molim te! Ja bih tamo umrla.
YOU ARE READING
NJEGOVA RATNICA
RomanceŠkotska. U vihoru rata ponosnog poglavara klana i devojku prepunu tajni spoji borba za iste ciljeve. Medju njima zaiskri na prvi pogled ali da li može ljubav da se rodi? Sudbina je umešala svoje prste ali koji put je namenila Caleani a koji Kieran...