BR 20

148 21 0
                                    

Title: My Hero
Written by:NurulHuda015

Review↯

-Desc can i honest?  Too many awkward sentences. I can't understand it.

-Content start with story.

-Huruf besar huruf kecil really messed up. I don't why jadi macam tu. Middle word tak perlu kot huruf besar.

-Tanda (......) Don't need to put 3/4 times. Satu cukup dah kot

-Font style ❌ Saya jadi malas nak ulas panjang-panjang pasal font style ni. Boleh baca review sebelum-sebelum ni

- Tanda (******) boleh tukar dengan masa or tempat.

-Paragraph awak okay.

-Penggunaan bahasa. Saya banyak mengeluh lepas baca beberapa bab. Sama macam desc susunan banyak tak betul. Lari. Saya pun tak faham apa yang storyline awak cuba sampaikan. Saya jujur lagi eh. Sorry la. Bahasa tu macam bahasa budak-budak.

-Tak ada closing word (TBC)

-Words unbalance

My opinion↯

-Saya bukan perfect sangata bahasa Melayu. Still merangkak but srsly saya jujur je la saya tak faham apa yang awak cuba sampaikan melaluinya. Storyline memang saya TAKKAN persoalkan sebab tu idea awak. But gaya susun ayat awak berterabur. Messed up with a lot of words. Paling kurang pun awak 'syok sendiri' sebab terlalu seronok menulis. Bila kita tulis story tolong fikirkan orang yang membaca. Awak buat story bukan utk awak baca but orang lain. Memang la awak baca nampak okay. Tapi orang yang baca K.O. kalau awak nak edit pun mungkin ambil masa since dah terlampau banyak bab. Im really2 sorry with my harsh words.

Rate↯

35/100

Keep your hard work
Thank your

Writing GuidesWhere stories live. Discover now