Woensdagavond 22u
Lena was zoals elke woensdag op tijd in haar bed gekropen.Deze keer had ze wel wat minder zin om naar Riva te gaan.
Ze ging wel een nieuwe gave krijgen.
Maar ze zal een grote taak krijgen. Samen met een andere jongen een heel land redden?
Die gedachte vond ze best eng.
Ze kende het land nog niet eens zo goed.
En die stem, moest ze die wel vertrouwen.
Best vreemd dat er opeens een stem uit het niets komt en zegt dat ze een land moet gaan redden.
Maar oke ze was er helemaal klaar voor.
Welkom in Riva.
Deze keer lande ze niet in haar huisje. Ze lande op de plaats waar ze de vorige keer afscheid namen.
Niet veel later kwam Louis ook aan.
"Ey Lena ça va?"
Net wanneer Lena wou antwoorde hoorde een geluid.
"Hallo Lena & Louis. Welkom terug. Eerst en vooral de nieuwe gaven. Lena je kan vanaf nu vliegen. Op het papiertje staat hoe je het moet activeren."
Er veel een blaadje van 1 van de bomen. Op het blaadje stond" om te activeren denk aan lucht"
"Cool"
"Louis vanaf nu kan je gras en bomen sneller laten groeien.
" En wat moet ik daar nu mee waarom is die van Lena leuker?" Mompelde Hij.
De stem negeerde hem volledig.
"Jullie willen vast weten wie jullie vijanden zijn. Wel het zijn mensen van de wereld avir. Ze zijn kwaadaardig. En hebben nog geen enkele oorlog verloren. Jullie moeten ze proberen uitteschakelen. Jullie zijn de enige 2 die ons kunnen redden. Als jullie dat willen doen moeten jullie alles opgeven wat jullie hebben binnen een week zien we elkaar weer en zien we wat jullie hebben beslist. Ons lot ligt in jullie handen.De stem verdween.
Er waaide een zachte wind door de bomen van Riva.
Lena & Louis zaten nog met zoveel vragen.
Wat moesten ze opgeven?
Hoezo waren zij de enige 2 die het land konden redden.
De wekker ging weer.
Lena trilde helemaal.
Ze wist niet wat haar te wachten ging staan.
JE LEEST
In My Dreams ✔
FantasyLena lijkt het perfecte leven te leiden. Ze heeft leuke vrienden, een gezellige familie,een leuk vriendje... tot op de dag dat ze 16 wordt en alles in 1 nacht veranderd. 🌸Hoogste: Fantasy: #24🌸