Daar stond hij dan. Voor hen stond Louis. Wat deed hij daar nu? Hoe was hij ontsnapt? Hoe was dit zelf mogelijk.
Mike vertelde de 2 dat Louis zich bij hem had aangesloten.Lena en Harry konden hun oren niet geloven. Hoe kon hij dit doen. Hun zo in de steek laten.
Louis nam hierna het woord. 'Steek hen in de kelder en zorg voor minder maaltijden'. Deze woorden deden pijn.
"Waarom" vroeg Lena zich af 'Waarom doe je me dit aan. Ik dacht dat je van me hield."
Zonder iets te zeggen draaide Louis zich om en ging uit de zaal gevolgd door Mike. Lena barstte in tranen uit. Ze werden terug naar hun kelder gebracht. Daar viel Lena in de armen van Harry. Ze voelde haar bedrogen. Alsof ze net was gestoken door 5 messen.
Ook Harry was er van aangedaan. Zijn bloed eigen broer - ook al kenden ze elkaar nog geen 2 dagen- liet hem gewoon vallen.
Net voor Lena bijna in slaap viel nam Harry het woord. "Je hield van hem hé". Zonder er bij na te denken kuste Lena hem. Ze wist niet waarom ze dit deed maar het voelde zo goed. Ze wou Louis nu echt vergeten. Daarbij Harry zou haar waarschijnlijk niet zo laten vallen.
Harry was ook gelukkig met Lena. Ze zat nu in zijn armen. Zo vielen ze in slaap.
Wat beide niet doorhadden was dat Louis aan de deur stond van de kelder. Hij keek via het luikje. Toen hij de twee zag barstte hij in tranen uit.
JE LEEST
In My Dreams ✔
FantasiLena lijkt het perfecte leven te leiden. Ze heeft leuke vrienden, een gezellige familie,een leuk vriendje... tot op de dag dat ze 16 wordt en alles in 1 nacht veranderd. 🌸Hoogste: Fantasy: #24🌸