פרק 19

1K 85 0
                                    

פרק 19:

״היי״ היא שמעה קול מוכר לוחש לה. ״את ערה?״ עכשיו היא זיהתה את קולו של ג׳ון ופתחה בקושי את עיניה. הוא נראה לה כמו דרך מים. ״איפה אני״ היא שאלה. ״את בבית שלי״ ענה ג׳ון ועזר לה להתייצב. ״איפה לורן?״ שאלה והביטה סביבה כאילו הוא יצוץ עוד רגע בחלון או יפרוץ את הדלת. ״הוא לא פה, את יכולה להירגע״ אמר ג׳ון כשראה את מבטיה המודאגים. ״איפה ג׳וזי?״ היא שאלה. ״מי?״ התבלבל ג׳ון. ״ג׳וזי, הנערה השניה שהיתה איתי״ היא הסבירה. ״אה, היא פה בחדר ליד״ הוא אמר לה ופתח את הדלת למסדרון מואר. ״פה אתה גר?״ היא שאלה בקול מופתע. ״כן, זה לא טוב?״ הוא שאל וחיכך את ידו בעורפו בבושה. ״לא,לא! זה מצוין״ היא מיהרה לומר. ״ההורים שלי לא דואגים לי?״ היא שאלה אותו. ״ההורים שלך חושבים שאת ישנה אצל חברה בשלושה ימים האחרונים״ הוא השיב. ״אבל אני הולכת לבית הספר?״ היא שאלה. ״רק אם את רוצה, את לא חייבת״ הוא אמר. ״אבל אז יחשבו שאני פחדנית״ היא אמרה והחליטה ״אני אלך עם ג׳וזי לבית הספר, אני בטוחה שלהיות בחברת אנשים בגילה יעזור לה״. ״טוב, אז נחכה שהיא תתעורר״ הוא הסכים איתה. ״אה, היא עוד לא התעוררה?״ היא שאלה. ״לא״ השיב ג׳ון. ״יש משהו לאכול?״ היא שאלה כשהדרישה את בטנה מקרקרת. ״כן, ברור, רגע אני אביא לך״ הוא אמר יצא מהחדר. הוא חזר אחרי כמה דקות עם מגש ועליו כמה כריכים עם גבינה צהובה וכמה כריכים עם שוקולד ושתי כוסות תה. ״אוי, תודה״ היא אמרה וחטפה כמה כריכים וכוס תה מהמגש. ״איך ידעת איפה אני?״ היא שאלה וקיבלה תשובה שהתחילה לעלות לה על העצבים ״יש לי את השיטות שלי״. הוא סיפר לה שהוא זה שגרם לה לחלום על אולם הריקודים, כדי להזכיר אותה מלורן אבל איחר טיפה ולורן כבר חטף אותה עד שהוא הגיע לשם. ״עוד שאלה אחת״ היא ביקשה וכשהוא הנהן היא שאלה ״אתה בן אלמוות?״ הוא הופתע המשאלה אך כעבור כמה שניות התאפס וענה ״כן״.

המיועדת+ המאוהבתWhere stories live. Discover now