פרק 15

1K 86 1
                                    

פרק 15:

הטלטולים העירו אותה. ״מה? איפה אני?״ היא שאלה וניסתה לקום את גילתה שרגליה וידיה כבולות והיא בתא מטען של רכב נוסע. היא דפקה על מכסה הבגז׳ וניסתה להשתחרר, אך לא היה לה מספיק מקום בתוך תא המטען הצפוף. כשעיניה התרגלו לחשכה היא שמה לב שראשה שעון על שקית מזון כלבים. ״ג׳ון?!״ היא צעקה עד שרדונה כאב. לפתע המכונית נעצרה, תא המטען נפתח ואור פנסים סינוור את עיניה. היא נמשכה החוצה ולפני שהספיקה לראות איפה היא, שק מלוכלך הולבש על ראשה והיא נמשכה בכח אחרי אותן ידיים שתפסו אותה קודם במטבח ביתה. בדבר אחד היא היתה בטוחה: אלה לא היו ידיו של ג׳ון. היא נמשכה במורד מדרגות לתוך מקום שכנראה היה מסדרון ארוך. צעקות עלו משני צדדיה, אולי מחדרים צדדיים. ריח של כלבים רטובים שלט בכל והיא נדחפה בגסות לתוך חדר קטן. השק הוסר מראשה ולפני שהיא הספיקה לראות את חוטפיה, נסגרה הדלת והבריח השמיע צליל דק כשנעלו אותו. ״ היי! תנו לי לצאת!״ היא צעקה ונבהלה כששמעה קול מאחוריה. היא הסתובבה וראתה מולה נערה כמוה, גבוהה, בלונדינית עם עיניים כחולות-ירוקות. ״הם אוספים את כל האפשרויות ולא יעצרו עד שימצאו את שהם מחפשים״. הנערה אמרה והציגה את עצמה כג׳וזי. ״היי, אני סטייסי״ היא ענתה לג׳וזי והתיישבה על הספסל הקטן לידה. ״כמה זמן את פה?״ שאלה סטייסי. ״לא יודעת נראה לי כמה חודשים״ ענתה ג׳וזי. ״אחרי כמה שבועות מאבדים את תחושת הזמן״. ״מה הם רוצים מאיתנו?״ סטייסי שאלה את ג׳וזי. ״את המיועדת״ ענתה ג׳וזי ולא הרחיבה עד שסטייסי לא שאלה ״מי זו המיועדת?״. ״אני אספר לך מה שאני יודעת״ אמרה ג׳וזי.

המיועדת+ המאוהבתWhere stories live. Discover now