Two 🌼

345 26 0
                                    

Sehari sebelum mereka dipindahkan.

"Mana student-student yang nak pergi sekolah tu esok? Manager-nim kata nama family korang bertiga Kang. Jimin nama kau Taejoon, V jadi Jaehyuk, dan kau pulak Jungkook kau jadi Minhyuk." kata RM sambil membaca mesej yg telah dihantar oleh manager kumpulan BTS itu.

"Wuuuu. Comellah nama aku. Esok aku nak menyamar jadi budak nerd lah, lepastu rambut aku . . . " kata Jungkook sambil mengayakan rambut barunya.

"Yaa! Jungkook, kau perlu tau peraturan sekolah. Lain la kalau sekolah tu appa kau punya." kata Jhope.

"Ye la ye la . Hyung ni pun agak2 la nak kaitkan dengan appa Jungkook pula" balasnya.

"Aku nak guna beg yang fan kita bagi tu la. Baru ada gaya." kata Jimin.

"Beg tu rosak nanti siapla kau aku kerjakan." kata Suga pula.

"Ehh V? Kau tak excited ke nak ke sekolah baru tu esok?" tanya Jin.

"Of course la aku excited hyung, aku tengah bayangkan mcm mana agaknya pelajar perempuan kat sekolah tu nanti. Mesti cantik-cantik comel-comel kan" kata V.

"Wehhh, mimpi je la kau ni V." kata Jimin.

Lalu terburai ketawa mereka bertujuh.

"Kenapa kita ketawa ni?" soal Suga yang juga ikut ketawa.

" Suga hyunngg ! " kata Jungkook dan V serentak.

Lalu mereka semua kembali ketawa.

.
.
.
.
.
B E R S A M B U N G
.
.
.
.
.
haaa sorry part ni pendek je.
lepas ni author buat panjang sikit eh.
sorry kalau ff author tak best btw ringankanlah tangan untuk vote ff author ni T.T

[C] My Idol, My Classmate, My Love || P.J.MWhere stories live. Discover now