Four 🌼

269 19 0
                                    

Beberapa bulan kemudian.

"Byee korang. Kitorang balik dulu ehh." kata Minhyuk.

"Okayy ! Annyeongg!" kata Eunji.

"Byee, Jagi. Hati-hati tau." kata Jaehyuk kepada Irene.

"Okayy. . You too oppa. Take care." kata Irene lalu mencium pipi Jaehyuk.
*author cringing gila siot sendiri yang tulis dah kenape? 😂*

Jaehyuk tersenyum lalu mencubit pipi Irene. Yoona dan Irene berjalan bersama kerana jalan yang Yoona lalu adalah jalan yang sama dengan jalan ke rumah Irene.

*pffft. berbelit ayat author. k takpe asal korang fhm je lah ye ✌*

"Irene-ah . . " panggil Yoona.

"Ade ape?" balas Irene sambil matanya masih tetumpu pada Iphone X miliknya.

"Aku rasa kan. . Taejoon tu comellah." kata Yoona.

"Ermmm. . Yaa! Jankkaman! Mwo?! Kau ni biar betul Yoona?!" Irene terkejut mendengar kata-kata Yoona.

"Yahhh! Betullah. Muka dia ada iras-iras dengan Jimin aku." kata Yoona sambil tersenyum.

"Ye tak ye kan. Muka Jaehyuk dengan Minhyuk pun ada iras-iras dengan member BTS tu kan? Jaehyuk mirip dengan V, Minhyuk pula mirip dengan Jungkook." kata Irene pula.

"Tu la tadi. Aku dah cakap dah." balas Yoona.

"Ehh? Dah sampai rumah aku lah. Annyeong Yoona-ya. Take care babe." kata Irene.

"Keurae. Annyeong Irene-ah." kata Yoona lalu berjalan pulang ke rumahnya yang sedikit jauh dari rumah Irene.

Tiba-tiba mulutnya ditutup oleh seseorang dan menyebabkan dia pengsan.

.
.
.
.
.

B E R S A M B U N G

.
.
.
.
.

huhuhu author sengaja stop kat sini je.
bagi readers suspen sikit hehe
jgn lupa vote ye.

ps : author akan update ff ni secepat mungkin. author pun tak sabar nak hbskan ff ni cepat.

[C] My Idol, My Classmate, My Love || P.J.MWhere stories live. Discover now