One 🌼

476 31 0
                                    

Seoul High School.

Yoona berjalan sendirian ke kelasnya, 5A-1. Apabila dia masuk ke dalam kelasnya, kosong~ dia adalah org yang pertama tiba di kelasnya.

"Nampaknya aku yg first datang."katanya. Lalu dia mengambil keputusan untuk membersihkan kelasnya yang agak bersepah itu. Setelah dia selesai membersihkan kelas, barulah ramai pelajar lain mula memenuhi kelas tersebut.

Yoona duduk di tempatnya yg berhampiran dengan tingkap. Kelasnya itu berada di tingkat 2 jadi dia duduk di atas mejanya untuk melihat ke arah padang sambil mendengar lagu dari earphonenya.

Tiba-tiba seseorang menutup matanya dari arah belakang. "Irene . ." katanya selamba. "Kyaaa. . Macam mana kau tau??" kata Irene lalu menuju ke tempat duduknya yang berada di hadapan tempat duduk Yoona.

"Hari-hari kau buat aku macam tu. Apa tak nya aku . . ." belum sempat dia menghabiskan ayatnya, tiba-tiba Puan Han masuk ke dalam kelas dengan membawa 3 orang pelajar lelaki. Pelajar baru agaknya.

"Selamat pagi kelas. Harini kita ada pelajar baru. Sila perkenalkan diri kamu." kata Puan Han

"Nae. Annyeonghaseyo. Kang Taejoon imnida."

"Annyeong! Kang Jaehyuk imnida."

"Kang Minhyuk imnida."

"Sila beri tunjuk ajar." kata mereka bertiga serentak lalu memberi tunduk hormat.

"Kamu bertiga sepupu ke?" tanya Puan Han.

"Err . ." Taejoon tidak dapat menjawab soalan itu.

"Nae. Kami bertiga sepupu." jawab Minhyuk

"Okay . . . So, Taejoon boleh duduk sebelah Yoona. Jaehyuk dan Minhyuk boleh duduk belakang mereka." kata Puan Han.

"Kamsahamnida, seonsaengnim." lalu mereka bertiga tunduk hormat.

Mereka terus menuju ke tempat duduk yg dikatakan oleh Puan Han tadi.

"Yahh hyung. . Cakap je kita sepupu lain kali." bisik Minhyuk kepada Taejoon.

.
.
.
.
.

B E R S A M B U N G
.
.
.
.
.

haa ni second fanfic author 😆
mohon baca mohon vote mohon comment :)
sorry btw kalau part ni pendek

[C] My Idol, My Classmate, My Love || P.J.MWhere stories live. Discover now