Хотруу буцмаар байдаг энэ шорон шиг газар хоригдоод байгаа юмуу амьдраад байгаа юм уу гэдгээ мэдэхээ болилоо. Ядаж байхад хажууд байгаа Нана үглээстэй. Өнөөдөртөө тэр нэгэн гээд байгаа охиноо ярихгүй ээ xD.
Яг одоо гарт байгаа утас мөн гартаа ороосон байгаа эрих 2л анхаарлийг минь чангааж байна даа. Stalker гэдэг үг хүмүүс их муухайгаар ойлгоод байх юм. Хүний наймаатай холбож байна цаана чинь. Харин би бол энэ үгийг аймар эерэгээр хүлээж авдаг. Түрүүн өөрийн олимпиадны хариуг үзлээ. Хүссэн үр дүн лав биш юм. Гэхдээ надад хамаагүй л дээ. Дүнгийн араас хөөсөн хэрэг юм шиг санагдаад байгаа юм. Хүн болгон дүнгийн араас хөөцгөөнө. Сайн муу янз янз л дүн байхад би тэдгээрийг үл тоон ямар ч гарсан яахвээ гээд сургуульд ирж буцан байна хах. Зарим хүмүүс ирээдүйг минь их эерэгээр хардаг нь намайг гайшруулна. Чи чадна. Жоохон л хичээчих. Харин тэд гаднах зүйлсээр дүгнэж байгаа учир би үл тооно. Хилэнцийн ордныхон магтуулах дургүй. Мөн тэрэн шиг ээ муулуулах дургүй. Гэхдээ намайг муулахийг хүлээн зөвшөөрсөөр байгаад дасчихсан учир үл тооно. Би өөрийгөө бусдаас илүү муулдаг юм байна лээ. Ядаж байхад орой болчихсон байгаа болхоор ч тэр үү яг бүх зүйлсийг эргэцүүлдэг цаг нь эхлэчихэж...
To be or not to be гээд байгаа. Би эс оршихуйг нь сонгож байна. Оршихийн зовлонг ойлгоод байхаар залхах нь аргагүй биз дээ.
16 нас. Энэ үеийг хүмүүс өсвөр үе. Угийн сэтгэл санаагаар унадаг үе гэнэ. Гэвч тэд хүн хүн өөр зовлонтой гэдгийг анзаарах нь бага юм. Зарим хүмүүс тайван өөрсдийнхөө сонирхлийг хөөгөөд явахаар тэднээс суралцмаар ч юм шиг. Энийг унших хүн таниас асууя.
1.цаашдаа яаж амьдархаа шийдсэн үү
2.амьдрах учир шалтгаанаа олсон уу
3.тайван үхэл, хэцүү амьдрал 2ийн алийг сонгох байсан бэ ?
Би алийг нь ч шийдээгүй учир асууна.
Тэгээд дотроо эргэцүүлнэ биз ээ...Гансүх гэх хүнийг заримдаа их гайхах юм.
Болдог бол өнгөрсөн лүү очоод тэр хүнийг алчихмаар. Хэдэн хүний амьдралийг сүйрүүлж орхиов дээ. Тэгсэн мөртлөө улам бусдийг зовооно. Мах цусны тасархай, ижил цус, нэг удам энэ үгсийг хархаар дотор муухайрна... Өөр яалтай ч билээ.
YOU ARE READING
Би Stalker |Completed|
RandomБүх зүйлээ орхиод ч болов тэр нэгэн охинийг сонгохийг хүсэх нэгэн. Бууж өгөхгүй гэж хэлдэг ч үргэлж бууж өгдөг бүтэлгүй нэгэн хүний тэмдэглэл.