~24~ İnsan, İnsanı Sevdiğine Pişman Ettirmemeli.

128 6 0
                                    

                     Yine de Sevdik
Neden aldatıyorsun ki? Neden kendisi yarımken sizi tamamlamaya çalışanları bir siz yarım bırakıyorsunuz?
Neden kalp kırıyorsunuz? Neden ah alıyorsunuz? Neden yaşanan her güzel anı sonlandırmak için elinizden geleni yapıyorsunuz?

Yalnızca bir insana ait kalabilmenin mutluluğu ve hazzı hiçbir şeye değişilmez oysaki. Her sabah uyandığında onu ilk günkü gibi sevebilmenin gerçeği hiçbir şeye değişilmezdi, tercih edilemezdi. Bir insanın bir insana yetebileceği gerçeğini neden hiçe sayıyorsunuz? Neden birden fazla insanla yetinmeye çalışıyorsunuz?
Size bir tane insan yetmiyor mu?
  Sizin kalbiniz birden fazla insana ev sahipliği yapabilecek kadar geniş mi? Kalbinizdeki en güzel yeri yalnızca bir insana ayırmak varken neden kalbinize  bir insandan fazla büyük bir kalabalığı sığdırmaya çalışıyorsunuz ? Sizin duygularınız bu kadar basit mi? Siz bu kadar basit misiniz? Siz bu kadar hiç misiniz?
Siz bu kadar kirli misiniz?
  Aldatmayın. Bütün bu sahteliğin içinde sadece size ait olmayı tercih etmiş insanların hayal kırıklığı olmayın. Kalbinize yalnızca o insanı alın ve yalnızca ona ait kalın.

Birden fazla insanla yetinmeye çalıştığınızı gördüğümden beri, hiçbirinize güvenim kalmadı.

Papatya Kokulu SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin