✨Do którego domu z Hogwartu należysz?✨

511 38 27
                                    

Prosze się nie przejmować jeśli podane opisy się z wami nie utożsamiają.To tylko rozdział!

Leonardo: Gryffindor

Pod względem odwagi dopasowaliście się wręcz idealnie,skoro zdecydowałaś się na związek z osobą,która w swojej "pracy" może łatwo zginąć.Inni nazwaliby to po prostu głupotą.

Raphael: Slytherin

Kiedy jest się osobą,która uwielbia rywalizację,trzeba mnóstwo ambicji,będąc z najtwardszym z żółwi ninja trzeba mieć tej ambicji dwa razy więcej.

Donatello: Hufflepuff

Będąc partnerką chodzącej Encyklopedii musisz wykazać się Puchońską tolerancją i kreatywnością(nie wszyscy o tym wiedzą,ale kreatywność też jest jedną z cech Huffa,ale nie oficjalną),a także pracowitością w zrozumieniu tego geniusza.

Michaelangelo: Hufflepuff

Spotykając się z chłopakiem,który poza byciem mutantem ninja,lata po mieście ze swoimi braćmi ratując świat przed kosmitami trzeba mieć Puchońskie zrozumienie i pracowitość...i dużo,dużo ciasteczek.

Usagi: Ravenclaw

Świat humanoidalnych istot sam w sobie jest oryginalny,ale ty z Usagim sprawiacie,że jest jeszcze bardziej niepowtarzalny.Albo dziwny.

Jeśli macie jakieś pomysły na kolejne rozdziały piszcie je w komentarzach.Będe wdzięczna;)

Ps. Są tu jakieś Potterhead'y?

Miłosny scenariusz|TMNT2012|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz