Lördag den 2 juni
Jag öppnar ögonen och tänker
Vafan hände igår kväll???
Jag sätter mig upp och känner huvudvärken komma, det känns hela tiden som att jag blir slagen i huvudet. Jag tittar ner på Niklas som ligger bredvid mig, vi ligger i soffan och jag vet inte alls vad som hände igår. Det enda jag visste klart var att vi haft sex för jag var naken. Jag tog på mig kläder och försökte resa mig upp men det gick så bra för det tog emot. Jag har ingen aning om vi hade en kondom men jag hoppas verkligen det, jag tänker inte så mycket på det utan antar att vi haft kondom för det brukar vi alltid ha. Jag är en sån där person som inte tänker så mycket på sånt utan antar bara det men jag vet att jag borde bli bättre på det jag vet men jaja.
Efter ett tag kryper jag till köket och tar 2 st alvedoner, jag tog med mig Alvedon och vatten till Niklas. Jag lägger mig ner bredvid honom igen.
"God morgon" säger jag och ruskar på honom
"Käften jag sover"
"Kom igen du måste vakna"
"Det måste jag inte alls"
"Kom igen jag har hämtat Alvedon och vatten till dig"
"Okej så låt mig sova nu"
"Varför är du så sur???" Frågade jag
"För att jag vill sova"
"Jag måste fråga dig en sak"
"Vad??" Frågade Niklas surt
"Andvände vi kondom igår???"
"Jag vet inte"
"Du måste tänka efter"
"Låt mig få sova!!"
Jag gick ifrån Niklas för han är arg och det är inte bra att fortsätta försöka prata med honom då. Jag tog en snabb dusch och sen gick jag ut för att gå en sväng. Jag gick en stund och efter ett tag var jag hemma hos Alisa. Jag knackade på och hon öppnade.
"Hej" sa hon
"Hej, vill du följa med och gå en bit???
"Ja det kan jag väl"
Hon tog på sig skor och jacka, skrek att hon skulle ut och en gick vi.
"Hur är det??" Frågade Alisa
"Jag är bakfull och Niklas verkar arg så det är inte så bra"
"Det låter inte så bra"
"Vi hade sex igår när vi var fulla och jag vet inte om vi hade kondom"
"Köp ett dagenefterpill då"
"Men den är ju så dyr"
"Men vill du bli gravid???"
"Det hade varit roligt med en liten bebis..."
"Josefina"
"Men kanske inte nu"
"Men prata med Niklas när han är på bättre humör"
"Jag vet inte om han någonsin kommer bli på bättre humör"
"Jo det kommer han"
"Jag ska göra"
Min mobil har ringt några gånger men jag har inte svarat.
Jag känner att min mobil börjar durra och tar upp den ur fickan.
"Svara" sa Alisa
Jag säger inte mot henne utan svarar.
"Hej" sa jag
"Varför har du inte svarat när jag ringt dig???"
"För att jag inte ville"
"Du har varit borta i 1 timme och jag hade på riktigt ringt polisen om du inte hade svarat"
"Så du förstår inte varför jag gick ifrån dig???"
"Nej"
"Du var arg och sa dumma saker till mig så jag bestämde mig för att lämna dig ifred en stund"
"Genom att lämna mig i en timme och inte svara i telefonen??"
"Jag är ledsen för att jag inte svarade men jag lever och kommer hem snart"
"När är snart???"
"Vi får se"
"Okej men vi ses hemma då"
"Det gör vi"
"Puss hej"
"Puss hej"
YOU ARE READING
Hatad 2
Teen Fiction(Läs gärna den först boken innan den här, men ni gör som ni vill) Josefin är hemma hos Niklas nästan hela tiden och det känns nästan som att hon bor där. Hon vill flytta till Niklas men det är tveksamt om hon skulle få för sin mamma. Innan ens somma...