Punishment❌

15.7K 174 1
                                    

Την τραβάει πάνω του και άρχισε να την φιλαει με βία και πάθος. Οι γλώσσες του έπαιζαν μάχη την δική τους μάχη. Της έβγαλε την μπλούζα πετώντας την κάπου στο δωμάτιο. Ανέβηκε στον λαιμό της φιλωντας την άγρια και το σίγουρο ήταν ότι θα της εμενε σημάδι.
Σταμάτησε με κοίταξε πονηρά
C: Let's start. 
Και είπα
A: I don't understand.
C: your punishment.
Είπε χαμογελωντας.

" Τι τιμωρία;" "Όταν δεν με ακούς, είτε θα σε γαμαω με χειροπέδες, είτε δεν θα χυσεις, είτε δεν θα με κοιτάς, είτε δεν θα μπω μέσα σου."
Το βράδυ βγήκαμε μαζί έξω...
Εγώ φορούσα ένα πολύ προκλητικο φόρεμα, εκείνος δεν αντέχε να με βλέπει άλλο χωρίς να με ακουμπάει.
Και έτσι με τράβηξε από το χέρι και με πήγε σπίτι.
Χωρίς να χάσει καιρο μηδενιζει την απόσταση των χειλιων μας.

Έβαλε τα χέρια του στην πλάτη της ξεκουμπωνοντας το σουτιεν πετώντας το κάτω. Το στήθος της ήταν πλέον εμφανές, πήρε ένα στο στόμα του και το αλλο έπαιζε με την ρογα της.
Οι ανεσταναγμενοι ηχουσαν σε όλο το δωμάτιο και τον έκαναν να φουντωνει πιο πολύ.
Αργότερα σιγά σιγά κατέβηκε κάτω στην κοιλιά της αφήνοντας απαλά φιλιά.
Κατέβηκε πιο κάτω και έσκισε το βρεγμένο της εσωρουχο βιαιως και ρουφηξε όλα τα υγρά.

Τα δάκτυλα του εξερευνουσαν την περιοχή της οι ανεσταναγμενοι
και τα βογγητα έκαναν το φούσκωμα στο παντελόνι να μην αντεχει άλλο.
Με γαμουσε, ένιωθα ηδονή, τον κοιτούσα που έβαζε τον πουτσο του μέσα στο υγρό μουνι μου και ουρλιαζα. Οι κραυγές τον είχαν ερεθισει τέρμα.
"Θέλω να τελειώσω Chris σε παρακαλώ" είπα και έσφιξα τα πόδια μου γύρω του για να τον νιώθω και να με νιώθει καλα. " Οχι Anna "." σε παρακαλώ " είπα και δάγκωσα τα χείλη μου και άρχισα να παίζω με τον πουτσο του.
Ένας αναστεναγμος βγήκε δυνατα από το στόμα του και είπε να το κανω. Και τα ζεστά χυσια μου έπεσαν με μανια στο μάκρυ και χοντρό καυλι του.
Μπήκε βαθιά μέσα μου και τον κοίταξα. Βγηκε από μέσα μου και ένα κλαψουρισμα βγήκε από το στόμα μου. "Γλυψτο" είπε και εβγαλε τον καυλωμεμο πουτσο του στο στόμα μου. " Θα τον γαμας και θα με κοιτάς,  θα σου τραβάω τα μαλλιά θα σε κάνω ότι θέλω" λέει και ανοίγω το στόμα μου. Έβαλα μεχρι και
Τα αρχιδια του μέσα μου, αλλά για λίγο γιατί θα πνιγώμουν. Τον έπαιζα του πιεζα τα αρχιδια, αυτός έχωνε δάχτυλα, έπαιζε με την κλειτοριδα μου, εχυσα, μου τράβηξε τα μαλλιά, δεν πήρα τα μάτια μου από πάνω του, εχυσε σαν τον Νιαγάρα.
Το ίδιο και εγώ, ξάπλωσα με και με κοιτούσε. " δεν θα κοιμηθείς εδώ" είπε σκληρά

.

KatrinGiannopoulou

Don't forget "⭐" and "💬"

Dirty Games...🚫💭Where stories live. Discover now