Touch Me💦

9.8K 134 18
                                    

Ο Chris θυμήθηκε τα πάντα σιγά σιγά ξεπηδαγαν οι αναμνήσεις μπροστά του για εκείνο το καλοκαίρι. Αλλά δεν μπορούσε να καταλάβει πως γίνεται να είναι ζωντανή. Και ξεγέλασε τον εαυτό του:
C: Όχι δεν είναι ζωντανή είναι απλά μια σύμπτωση και το χαρτάκι είναι ένα κακόγουστο αστείο από κάποιον. Δεν γίνεται να είναι ζωντανή.

Πίνει μια γουλιά από το μπουκάλι με το ουίσκι καταπίνει με δυσκολία.
Κατεύθυνεται προς το δωμάτιο της να την κοιτάξει κατάματα.
Ανοίγει την πόρτα και εκείνη φαινόταν σαν να τον περίμενε μπροστά από το παράθυρο..
C: Θυμήθηκα.
Α: Δηλαδή;
C: Για εκείνο το καταραμένο καλοκαίρι που με στοιχειώνει εδώ και χρόνια.
Α: Ναι.
C: Ήσουν μαζί μου μόνο και μόνο για να πάρεις την εκδίκηση σου;
Α: Ναι αλλά και ο παλιός σου φίλος ο Edward ήθελε να σε σκοτώσω. Υπήρχε σχέδιο από την αρχή. Ύστερα που πήγαμε στο δείπνο με την οικογένεια σου πήραν άλλη τροπή τα πράγματα.
C: Δηλαδή όλον αυτόν τον καιρό δεν ένιωσες κάτι αληθινό;
Α: Ίσως.
C: Δηλαδή;
Α: Μην με πιέζεις είμαι πολύ μπερδεμένη και δεν ξρ τι να κάνω. Και εξάλλου τι με ρωτάς αφού τώρα εσύ παίρνεις την εκδίκηση σου για τότε που πήγα να σε σκοτώσω. Γιατί με ρωτάς.
C: Δεν ξέρω.
Α: Περίεργα μου τα λες.

Και εκείνος έφυγε από το δωμάτιο με μια ερώτηση που βασάνιζε το μυαλό του.

"Γιατί έκανε όσα της είπε".

Η Anna ξαπλωμένη στο κρεβάτι προσπαθούσε να βάλει τα πράγματα στο μυαλό της σε μια σειρά.
Είναι ερωτευμένη μαζί του ή όχι;
Εκείνος είναι τελικά;

"Πλησίασε με αργά, αισθησιακά.
Θέλω να νιώσω την καυτή σου ανάσα.
Άγγιξε με, ξεκίνα από χαμηλά.
Άγγιξε με σαν είμαι το πιο όμορφο τριαντάφυλλο στην Εδέμ της ψυχής  σου.
Φίλα με. Άλλοτε παθιασμένα, άλλοτε πιο ερωτικά.
Φίλα με, με όλο το πάθος που ζητάει επίμονα να ξεριζωθει από την καρδιά σου.
Ακούμπησε με, εδώ, εκεί, παντού.
Θέλω νικητής να βγει ο δοτικοτερος.
Θέλω να νιώσω ότι μου ανήκεις.
Θέλω να νιώσω ότι γίνεσαι κομμάτι της ψυχής μου.
Να νιώσω το άγγιγμα σου να γίνεται ένα με το κορμί μου.
Θέλω να νιώσω ότι με αγαπάς.
Ότι με ποθείς ακόμα.
Ότι ακόμα παραμένεις ερωτευμένη μαζί μου.
Και τότε θα σου δοθω ακόμα πιο ολοκληρωτικά.
Να σου προσφέρω ένα ταξίδι γεματω αρώματα και χρώματα.
Πλησίασε με..
Άγγιξε με.. "









ΤΟ ξέρω άργησα πάρα πολύ.

Don't forget" ⭐" and "💬".

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Sep 03, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Dirty Games...🚫💭Onde histórias criam vida. Descubra agora