Let Me Love you❤️💫

16.4K 179 2
                                    

Μετά από τρεις μέρες...
Ξυπνάω και με δυσκολία ανοίγω τα βλεφαρα μου. Σηκωνομαι πάω στο μπανιο να κάνω ένα ντουζ και καθώς έπεφτε το νερό στο σώμα σκεφτόμουν αυτή την ηδονή που μου χαρίζει κάθε φορά εκείνος. Μόνο εκείνος με έχει να κάνει να χυνω τόσο πολύ κανένας άλλος.
Βγαίνω από το ντουζ έβαλα κάτι ανάλογο και ετοιμη για να τον ανάψω και να χυνει όσο δεν πάει.
Εκείνος καθόταν στον καναπέ και υπογραφέ κάποια χαρτιά.
Σιναμενη κουναμενη πλησιασα κοντά του, κάθισα δίπλα του και άρχισα να τον φιλαω στον λαιμό και άφησα μια μικρή δαγκωνια στο αυτι του.
Εκείνος με κοίταξε δαγκωσα ασυναισθητα το κάτω χείλος μου, τον είδα να ξεροκαταπινει .
Ένιωσα ένα κύμα ηλεκτρισμού να γεμίζει την ατμόσφαιρα γύρω μας.
Τα μάτια του με κοίταξαν πονηρά και μου χαμογέλασε. Άρχισε να βγάζει το πουκάμισο σου εμφανίζοντας το καληγραμμο του σώμα.
Καθώς ερχόταν προς το μέρος μου, απομακρυνθηκα.
C: Τι επαθες;
Είπε με απορία.
Α: Τίποτα απλά σκέφτομαι κάτι.
C: Εγώ δεν σε έχω εδώ για να σκέφτεσαι αλλά για να μου παραδινεσαι οπότε θέλω εγώ.
A: Σε παρακαλώ έχω και κάποια όρια. Eιπα νευρικα.
C: Από ποτέ έχεις εσύ όρια; μια πουτανα είσαι.
Είπε χαζογελοντας.
A: Μόνο να γαμας θέλεις; δεν έχεις ερωτευτει ποτε;
C: Σιγά μην κάτσω να συζητησω για τον έρωτα με μια πουτανα της δεκαρας.
Τότε γύρισα και τον χαστουκισα με όση δύναμη μπορούσα και έφυγα από το σαλόνι.
Πήγα στο δωμάτιο, και το μυαλό μου ξανά μέσα στις σκέψεις. Τι διαολο γιατί του μίλησα έτσι; και στην τελική έχει δίκιο μια πουτανα είμαι τι ξέρω από έρωτα.

Αυτό το πράγμα δεν το  δεν το έχω ζήσει, ήλπιζα να το κάνω μαζί του αλλά γιατί να ερωτευτεί μια πουτανα, μια που ανοίγει τα πόδια της σε όλους; Έχει δίκιο, αλλά δεν αντέχω έτσι, η πόρτα ακούγεται και τον βλέπω μπροστά μου, με γυρνάει και τώρα είναι από πάνω μου, βάζει τα χέρια μου στο στήθος του και μου χαμογελάει.
C: συγγνώμη που σου μίλησα έτσι, δεν φταις εσύ.
A: Chris, έχεις δίκιο γι αυτό που είπες μια πουτανα είμαι, θα φύγω.
C: Οχι δεν θα το κάνεις αυτό. Anna, σε θέλω εδώ, είσαι δικιά μου, μόνο δικιά μου.
Είπε και έπιασε με δύναμη τους καρπούς μου, με γύρισε στα 4 και χαιδεψε τον κωλο μου,  εκανε το στρινγκ μου στην άκρη και δύο δάχτυλα ήταν μέσα μου, τα 2 έγιναν 3 και τα 3, 4, ετρεμα στα χέρια του και έσκυψε έβαλε την γλώσσα του στην κλειτοριδα μου και δεν άντεξα άλλο άφησα τα υγρά μου να χυθουν ελεύθερα. Με γύρισε ανασκελα άρχισε να πιπιλιαζει το λαιμό μου. Ύστερα κατέβηκε αργά και βασανιστικά προς την κοιλιά μου και συνεχιζε όλο πιο κάτω.
C: Και τώρα η σειρά μου να χυσω, θα μπω μέσα σου, θα σου προσφέρω τόση καυλα, μην χυσεις, αν το κάνεις, θα έχει τιμωρία.
Eiπε αναστεναζωντας.
A: Τι τιμωρία;
Ειπα και του χαμογελασα πονηρα.
C: Θες να μάθεις;
Eίπε και με κοίταξε με εκείνο το πονηρό βλέμμα.
A: Αχχ ναι.
Του είπα ναζιαρικα.

KatrinGiannopoulou

Don't forget "⭐" and "💬"

Dirty Games...🚫💭Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora