Proposal✅

29.9K 212 4
                                    

Κάνω νόημα στον Stefan και ανοίγει την πόρτα, δυνατή μουσική ελκύει τα αυτιά μου και η Elena χορεύει πάνω στον στύλο.
Περπατάω ως το καμαρίνι μπαίνω μέσα και βάζω την στολή της νοσοκόμας. Αφού η Elena έρχεται είναι η σειρά μου να βγω και να χορέψω στον κάθε ανώμαλο.
Το σώμα μου κυλάει στον στύλο και φωνές ακούγονται.
Το αφεντικό μόλις μπήκε στο μαγαζί και το βλέμμα του πέφτει πάνω μου. Φοράει το μαύρο κουστούμι του με το λευκό πουκάμισο. Πόσο σέξι, αφού τελειώνω τον χορό και αλλάζω.
Τιναζω τα μαλλιά μου και τα βουρτσιζω με την βούρτσα μου.
Μόλις τελειώνω φοράω την ρόμπα μου  κάθομαι και αναρωτιέμαι το τσιγάρο μου. Αφού παίρνω μια μεγάλη τζουρα απόβάλλω ένα μεγάλο κύμα καπνού και χανόμαι στις σκέψεις.
Ξαφνικά μπαίνει μέσα η Nancy λέει να παω στο αφεντικό.
N: Σε ζητάει το αφεντικό.
Α: Πωω πρέπει να αλλάξω.
Ν: Γιατί είναι λίγες οι φορές που σε χει δει έτσι ο Chris;.
A: Οχι.
Ν:Τότε πήγαινε δεν του αρέσουν οι καθυστερήσεις το ξέρεις.

Λίγα βήματα πριν το γραφείο του έφτιαξα το μαλλί μου παίρνω μια βαθιά ανάσα και χτύπησα την πόρτα  και όταν την άνοιξα τον είδα να πίνει το αλκοόλ του.
Είχε βγάλει το σακάκι και φορούσε μόνο το λευκό πουκάμισο του.
Α:Με ζητήσατε;. 
C: Ναι Anna.
Μου χαμογέλασε και το κορμί μου ήθελε να πάει να κολλήσει στο δικό του που είναι γεμάτο κοιλιακούς και τατουάζ.
C: Θέλω μια άλλη συνεργασία με εσένα Anna, αν συμφωνήσεις να ξέρεις θα πέρνεις καλύτερο μισθός και θα περνάς ωραία.

είπε καθώς χαμογέλασε στραβά

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

είπε καθώς χαμογέλασε στραβά.
A: Τι συνεργασία;. 
C: Θα γίνεις η υποτακτικη μου, οπότε θέλω θα σε αγγιζω, ο μισθός θα αυξηθεί θα παίρνεις 10 χιλιάρικα και θα μένεις σπίτι μου.
A: Με λίγα λόγια η δικιά σου πουτανα.
Και του λέω ειρωνικά. 
C: Ναι.
Και γω τον κοίταξα άναυδη.
C: Σκέψου το.

..

Thank you for help:
KatrinGiannopoulou
(Follow her)

Don't forget  "⭐"  and  "💬".

Dirty Games...🚫💭حيث تعيش القصص. اكتشف الآن