Της δίνει το συμβόλαιο.
C: Διάβασε τους κανόνες δυνατά να σε ακούω.
Α: Μάλιστα.ΚΑΝΟΝΕΣ
Αυστηρά ορια:
Η υποτακτικη θα υπακούει σε κάθε επιθυμία και οδηγία του κυρίου πάραυτα, χωρίς δισταγμό ή επιφύλαξη και ταχύτητα. Η υποτακτικη θα συναινεί σε κάθε σεξουαλικη δραστηριότητα που θεωρεί ενδεδειγμένη και απολαυστική ο κύριος με εξαίρεση τις δραστηριότητες που περιγράφονται στα Αυστηρά ορια. Οταν ο κύριος θα είναι σπίτι η υποτακτικη θα είναι κλειδωμένη στο δωμάτιο και θα περιποιείται τον εαυτό της. Μόνο όταν θα λείπει ο κύριος θα μπορεί να κυκλοφορεί μέσα στο σπίτι.
Υπνος:
Η υποτακτικη θα φροντίζει να εξασφαλίζει τουλάχιστον οκτώ ώρες ύπνου κάθε βράδυ όταν δεν είναι μαζί με τον κύριο.
Φαγητο:
Η υποτακτικη θα τρώει τακτικά για να διατηρεί την υγεία και την ευεξία της από έναν καθορισμένο κατάλογο φαγητών. Η υποτακτικη δεν θα καταναλώνει πρόχειρο φαγητό μεταξύ γευμάτων με εξαίρεση τα φρούτα.
Ρουχα:
Στην διάρκεια της Περιόδου, η υποτακτικη θα φοράει μόνο ρούχα που έχουν εγκριθεί από τον κύριο. Ο κύριος προσφέρει ένα κονδύλι ρουχισμού για την υποτακτικη, η οποία θα χρησιμοποιεί. Η υποτακτικη θα φοράει στη διάρκεια της Περιοδου οποιαδήποτε στολίδια απαιτεί ο κύριος.
Προσωπική Υγιεινή / Ομορφιά:
Η υποτακτικη θα διατηρεί συνεχώς τον εαυτό της καθαρό και ξυρισμένο και/ ή αποτριχωμενο με κερί. Τις θεραπείες που θεωρεί κατάλληλες ο κύριος θα τις κάνει σπίτι όπου θα έχει όλα τα απαραίτητα.
Προσωπικες Ιδιότητες:
Η υποτακτικη δεν θα συνάψει σεξουαλικη σχέση με οποιονδήποτε άλλο πέρα από τον κύριο. Η υποτακτικη θα φέρεται πάντα με σεβασμό και σεμνότητα. Πρέπει να αναγνωρίζει πως η συμπεριφορά της έχει άμεση αντανάκλαση στον κύριο. Θα είναι υπολογη για κάθε παράπτωμα, ανάρμοστη πράξη και παρεκτροπή στις οποίες θα υποπιπτει οταν δεν είναι παρών ο κύριος.Παράλειψη συμμόρφωσης στα ανωτέρω θα έχει ως αποτέλεσμα άμεση τιμωρία, τη φύσης της οποίας θα αποφασίζει ο κύριος.
ΑΥΣΤΗΡΆ ΟΡΙΑ:
Όχι πράξεις που περιλαμβάνουν παιχνίδι με την φωτιά.
Όχι πράξεις που περιλαμβάνουν ούρηση ή αφόδευση.
Όχι πράξεις που περιλαμβάνουν βελόνες, μαχαίρια, τρύπημα ή αίμα.
Όχι πράξεις που περιλαμβάνουν γυναικολογικα ιατρικά εργαλεία.
Όχι πράξεις που περιλαμβάνουν παιδιά ή ζώα.
Όχι δραστηριότητα που περιλαμβάνει άμεση επαφή του σώματος με ηλεκτρονικό ρεύμα, φωτιά ή φλόγες.
Καμία επαφή με τα μέλη της οικογένειας της υποκτικης.
Καμία επαφή με αλκοουχα ποτά ή ναρκωτικά.
Οι σεξουαλικες πράξεις θα γίνονται οπότε θέλει ο κύριος, χωρίς να τον ακουμπάει η υποτακτικη και εκείνος χωρίς να τελειώνει.
Απαγορευμένα τα social media.
Δεν θα χρησιμοποιεί κάποιο είδος επικοινωνίας.
Οταν ο κύριος θα επιστρέφει στο σπίτι, η υποτακτικη θα τον περιμένει έτοιμη γονατιζοντας στο πάτωμα.C: Αν θες να ζήσεις υπόγραψε το συμβόλαιο αλλιώς ξέρεις πολύ καλά τι θα γίνει.
Εκείνη τρομοκρατημένη παίρνει το στυλό και υπέγραψε το συμβόλαιο.
Ο Chris είχε αυτό το σατανικό βλέμμα, την πλησίασε και της είπε ψιθυριστά.C: Ετοιμάσου.
Don't forget "⭐" and "💬"