BÖLÜM 1- BENJIRO

489 30 16
                                    

Merhaba, benim adım Benjiro. 34 yaşındayım. Arkadaşlarım beni sıradan bir adam olarak tanımlar. Sıkıcı bir hayatım var, uyan, kahvaltı yap, işe git, eve dön, ev işlerini yap, televizyon izle ve uyu. Cidden sıkıcı.

Bir gün sıradışı olan bir şey bulmak isterdim, hayatımı değiştirecek bir şey. Ama muhtemelen böyle bir şey olmayacak. Hayatımı faydasızca geçirip toprağa karışacağım.

Yine ben bu şekilde düşünerek, Tokyo'nun kalabalık sokaklarında dolaşırken, alışılmadık bir şekilde tenha bir sokak arası buldum. Baya pis bi yer. Yerde gazete parçaları, çöp kutuları ve her zamanki  sokak kedileri. Çöpün içine gereksizce bakarken hemen yanında kahverengi bir defter dikkatimi çekti. Ya düşürülmüş, ya da çöpe atılmıştı.

Küçük defteri elime aldım. İlk sayfasını açarak içinde yazan yazıları okumaya başladım. Yazılar özensiz yazılmıştı ve zor okunuyordu. Anlaşılan çulsuzun teki yazmış (neden o an öyle bir düşünceye kapıldım ben de bilmiyorum).

İçinde yazanlar şunlardı: Bugün Bay Shinohara benimle sıkıcı şeyler hakkında konuştu ama ben dinlemedim. Yine Seidou'yu sinir ettim ve...

Devamını okumadım, çünkü muhtemelen bu bir günlüktü. Ama nedense günlüğü cebimde taşımak istedim. Cebime sığacak kadar küçüktü. Tenha yerlerde fazla kalmamak gerektiği için (gûl falan çıkar sonra) oradan aceleyle uzaklaştım.

Evime doğru yol alırken aklıma günlükte yazanlar takıldı, acaba kimdi bu Shinohara ve Seidou? Günlüğü nasıl birisi yazmıştı?
Her neyse, böyle saçma sapan şeylerin kafamı kurcalamasını istemiyorum. Hem en fazla nasıl biri bu günlüğü yazmış olabilir ki? Muhtemelen normal birisidir...

*Evet arkadaşlar, biliyorum bu bölüm biraz ķısa oldu çünkü ilk bölüm olduğu için tanıtım gibi bir şey olsun istedim. Sonraki bölümler daha uzun olacak, umarım hoşunuza gitmiştir, sonraki bölümü 3  gün sonra yayımlamayı düşünüyorum, bundan sonra 3 veya 4 günde bir bölüm gelecek. Bazen erken ya da geç de atabilirim aslında. Şimdilik hoşçakalın!!*

13- Günlük (Tokyo Ghoul Juuzou Suzuya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin