Vešli jsme do bytu. Na gauči spal nejspíš Tomáš?,,Aha.. ty už tady někoho máš.." Řekl zaraženě. ,,Honzo, já ani nevěděla že tady měl být... Mates si ho sem vzal bez mýho vědomí na noc.... Pojď budeš spát semnou.." Řekla jsem a usmála se na něj. ,,Vážně s tebou jo?" Řekl šibalsky a obejmul mě zezadu. ,,Jinde místo není a na zemi tě spát nenechám." Řekla jsem a dala mu pusu. Na spaní jsem si vzala dlouhé triko a kraťasy. Honza musel spát v trenkách (😈) ,,Nechceš půjčit bráchovo triko?" Zeptala jsem se ho a on jen kývl na souhlas. Hodila jsem po něm černé triko s nápisem Free sexy boy... ,, Vážně?" Zeptal se. Jen jsem na něj mrkla ať to neřeší a jde spát. Ještě hodinu jsme si povídali o tom jak to teď bude... Usnula jsem v Honzově objetí.
*
*
V 2:32 mi začal zvonit mobil. Štěpán. ,,Co potřebuješ?" Zeptala jsem se ho. ,,Já jenom že jsme odešli.." Řekl samozřejmě totálně na mol. ,,Jo v pohodě já jsem odešla dřív..." Řekla jsem a on to típnul. Okey. Šla jsem opět spát. A opět jsem usnula v Honzově objetí.
*
*
Vzbudila jsem se dřív než všichni v bytě. Otočila jsem se a pozorovala jsem spícího Honzu. Je nehorázně roztomilej!!
*
Koukala jsem na něj asi 10 minut a už se probouzel. ,, Dobré ráno" zamumlal rozespale. ,, Dobré" řekla jsem a dala mu pusu. ,,Vstávej, udělám snídani a jedem za klukama." Řekla jsem. ,,Nee... Já ještě nechci." Zamumlal do polštáře a přitáhl si mě blíž k sobě. ,,Nikam nejdeš... Budeš tady semnou.." Řekl a přitáhl si mě ještě víc k sobě, abych mu neutekla. ,,Honzo... Neštvi a vstávej!" Řekla jsem se smíchem a odešla jsem do kuchyně dělat snídani. Někdo mě obejmul zezadu. Myslela jsem si, že to bude Honza, ale byl to Tomáš. Dal mi pusu na krk. Otočila jsem se a zabíjela jsem ho pohledem. ,,Vážně?" Zeptala jsem se ho tiše, aby to neslyšel Honza. ,, Promiň...." Řekl a odešel za Matesem do pokoje. Udělala jsem snídani a zavolala kluky. Když jsme dojedli tak jsem já a Honza jeli za klukama. ,,Nějak se mi tam nechce..." Řekla jsem. Věděla jsem že se něco stane.. ,,Nemáš čeho.." Řekl Honza a usmál se.
*
Dojeli jsme před jejich dům, ale něco mi nehrálo. Brána byla otevřená. Zazvonila jsem a čekala až nám někdo otevře. Otevřel nám Radek. ,, Ahoj" Řekl Radek. ,,Ahoj" Řekla jsem s Honzou. ,, Vás vykradli ne?" Zeptal se Honza. ,,Ne, stěhujeme se. Kluci budou bydlet s Pepou." Řekl a já nevnímala, povídali si, ale já byla mimo až když vešel Kuba tak jsem byla zase zpátky. ,,Ahoj" Řekl Kuba a obejmul mě. ,, Být tebou nechám Štěpána trochu vypěnit..." Pošeptal mi do ucha. ,,Aha..." Řekla jsem nejistě. Proč ho mám nechat vypěnit?! To by měl nechat on mě... Nevím kdo tady koketoval a snažil se sbalit nějakou zmalovanou couru... Přišel i Štěpán... ,,Ahoj..." Řekla jsem nejistě a chtěla jsem se ho pokusit obejmout. Nenechal se. ,,Potřebuju si s tebou promluvit... Osamotě." Řekl a já se koukla na Honzu. On jen přikývl abych šla se Štěpánem. Šla jsem za ním do jeho pokoje. No spíš bývalého pokoje, ale postel tam furt byla. ,,Tak proč jsi se mnou potřeboval mluvit..?" Zeptala jsem se nejistě. ,,Kde jsi spala?" Zeptal se. ,,U sebe doma" Řekla jsem. ,,A Honza?!" Zeptal se znova a já věděla kam tím míří, ale byla jsem v klidu... ,,Taky, protože jinde nemohl" řekla jsem. ,,A on spal v obýváku?!!" Zeptal se. ,,Ne! Spal semnou v posteli, ale NIC nebylo! Stačí?!" Začala jsem na něj řvát. Pak jsem si sedla na postel a začala brečet. ,, Vážně nic?! Já mám dojem že něco bylo!!!" Zeptal se ještě jednou a já to nevydržela. Odešla jsem z místnosti a odjela jsem pryč. ,,Čekej!" Zavolal na mě Honza. Zastavila jsem se u auta. Nešel mi zastrčit klíč do zámku. Hodila jsem s nima o zem. ,,Do p*či!!!" Začala jsem řvát na celou ulici. ,,Uklidni se. To bude dobrý.." Řekl Honza a obejmul mě. ,,Ne... Nebude..." Řekla jsem a začala brečet ještě víc... ,,Bude... A on ti za to nestojí..." Řekl a sebral klíče ze země. Odemkla jsem ho. ,, Vážně chceš řídit?" Zeptal se a já mu s úsměvem odpověděla. ,,Sedni si a neboj, nemám v plánu se vybourat..." Sedli jsme si do auta. ,, Mám tě rád..." Řekl a já si utřela slzy. ,,Hele, asi se nemůžeme stavit na nákup co?" Řekla jsem se smíchem. ,, Můžem, ale všichni utečou..." Řekl taky se smíchem. ,,To bylo ale hezký..." Řekla jsem ironicky. ,,Jedem k tobě a pak na ten nákup..." Řekl a já souhlasila.
*
*
Doma byl jenom Mates koukal se na telku.Taaak další kapitola!!!! Doufám že se líbí! Jinak se omlouvám že je trochu kratší... Hold mám málo času 😅
Díky za pochopení! Leík ❤
ČTEŠ
Jsi jen lhář!
Fanfiction,,Jsi obyčejnej a namyšlenej lhář..." Řekla jsem se slzami v očích. ,,A ty jsi zase kurva." Řekl chladně... Bez citu. ,,Fajn jak chceš... Nazdar!" Řekla jsem a třískla dveřmi.