Vstala jsem kolem šestý, což je dost zvláštní... Ale nevzbudila jsem se jentak.... Samozřejmě bych spala mnohem dýl, ale volala mi kolegyně z práce... Totálně jsem na to zapomněla! Během toho zmatku jsem zapomněla zavolat do práce že si beru dovolenou... Ou shiit..
,, Nazdárek, konečně jsi to zvedla!" Řekla se smíchem Iva. ,,To víš jsem ještě spala" Řekla jsem též se smíchem. ,,Kdy přijdeš do práce? Všichni se po tobě shání a padá nám to všechno na hlavu..." Řekla už trochu víc vážněji. ,,Hele, nevím kdy, ale až najdu hlídání pro Matese tak možná..." Řekla jsem a ona se začala smát. Nedivím se. ,,Však Matese nech na pokoji. Je mu 16 už se o sebe umí postarat sám." Řekla a já ji začala vysvětlovat že na něj musím dávat pozor, že si teď nic neudělá a že nemůže ani pořádně chodit díky zlomené noze. ,,Aha...tak to jsem nevěděla..." Řekla, a pak už jsme se jen domluvily a rozloučily. Do práce půjdu až v pondělí po víkendu. Do tý doby musím najít někoho na hlídání. Napadl mě Štěpán, ale nevim... Podle toho co mi včera řekl Radek jsem moc nadšená nebyla a upřímně? Nechci ho ani vidět... Což je zvláštní, ale je to tak. Napsala jsem Maty [Matyldě] jestli by ho nemohla pohlídat. Odepsala mi asi po půl hodině že může. ,,Bude tě od pondělí hlídat Maty, tak se budeš chovat slušně a běda ti jestli ne." Řekla jsem a on jen kývl na znamení že souhlasí. Volal mi Kuba. ,,Promiň že tě ruším, ale hned přijeď! Týká se to Štěpána..." Řekl Kuba do telefonu. Zněl zmateně, udiveně a posmutněle. ,,Jedu pryč běda ti jestli něco provedeš!"
Napatlala jsem si řasenku, rychle se oblíkla a popadla klíče, peněženku, mobil a vak. Nasedla jsem do auta a jela směrem ke klukům. Dojela jsem před dům. Všude ticho, zaťukala jsem a čekala jsem až mi někdo otevře. Otevřel mi Radek. ,,Co ty tady děláš?" Zeptal se. ,,To vás nemůžu jentak přepadnout?" Řekla jsem se smíchem v hlase. Ikdyž mi do smíchu doopravdy nebylo.
,,Můžeš, ale teď se to nehodí...." Řekl a já se na něj zmateně podívala. ,,Štěpán je u sebe?" Zeptala jsem se a pomalu šla po schodech. ,,Jo je ale nechoď tam..." Řekl a zněl naštvaně jako by mi dával znamení že je to dost špatný rozhodnutí... ,,Jemu to vadit nebude... A navíc ani neví jakou mám dneska úžasnou náladu..." Řekla jsem a šla za ním. Otevřela jsem dveře. A hned je rychle zavřela. Páč tam byl Pepa, Honza, Kuba a Štěpán. Došla jsem dolů za Radkem. ,,Příště mi aspoň řekni že tam má kluky a že natáčí ano?" Řekla jsem a začala se smát. ,,A proč jsi vlastně přišla?" Zeptal se Radek. ,,Volal mi Kuba a zněl jako by se něco stalo a tak jsem přijela no... Ale ani nevíš jak se mi ulevilo že je tam s klukama..." (Jop, zní to divně 😂) Řekla jsem a začala se smát páč Radek byl červenej jako rajčátko. XDTaaak další kapitola! :)
Doufám že se líbí!
Je to taková rychlo patlanina😂
Díky Leík!❤
ČTEŠ
Jsi jen lhář!
Fanfic,,Jsi obyčejnej a namyšlenej lhář..." Řekla jsem se slzami v očích. ,,A ty jsi zase kurva." Řekl chladně... Bez citu. ,,Fajn jak chceš... Nazdar!" Řekla jsem a třískla dveřmi.