Hoofdstuk 10

182 9 1
                                    

Min Yoongi POV.
Ik schrok van het nieuws. "Hebben jullie Nienke en Tae gevonden?" "Nee, dat niet maar we hebben wel sporen gevonden in een gebouw en de vluchtauto van Kai. De politie is aan het onderzoeken waar ze heen zijn gegaan." Ratelt Jin aan 1 stuk door. J hope kijkt mij bezorgt aan, ik glimlach naar hem. Hij kijkt even naar Sara en dan naar mij. Probeert hij oms te shippen ofzo?

Namjoon POV.
Suga leek te schrikken van het nieuws waarom? Misschien had hij het niet zien aankomen. Idk waarom hij schrok. Ik liep weg om even wat te drinken te halen. Jin liep met me mee. "Jin-hyung, ik denk dat Suga een oogje op Sara heeft en andersom ook." Zei ik uit het niets. "Ik denk het ook. En ik weet niet maar Hobi gedraagt zich ook anders." Zei hij. Nu hij het zegt klopt dat eigenlijk wel.

Nienke POV.
Ik was bang. De motor werd gestart. Toen we wegreden hoorden we opeens sirenes en voorin een vloek. Er kwam iemand bij ons. Hij maakte een koffertje open en keek erin. Hij deed hem weer dicht en nam het koffertje mee. We hoorden schoten en we draaiden opeens. Ik gilde zo hard als ik kon. Er kwamen mensen op ons af, heel veel mensen. Een paar kwamen op Tae en mij af en de andere liepen naar onze ontvoerders toe en pakte ze op. Er was ook een ambulance, twee zelfs. Ik voelde opeens een naald in mijn nek en daarna een vloeistof. Daarna werd mijn zicht wazig en raakte mijn bewustzijn kwijt.

Suga POV.
Opeens kwamen er 2 bedden in mijn kamer erbij. Zucht weg is mijn rust. Als ik die al had. Ik probeerde te gaan slapen totdat ik een bekende stem hoorde. Tae? Nee dat kan niet, die is hier niet.

V POV.
Ik zag dat Nienke een goedje kreeg toegediend omdat ze in paniek was. Ik werd op een brancard gelegd en naar het ziekenhuis gebracht. Ik werd behandeld en daarna een kamer gebracht. Ik kreeg allemaal vragen op me afgevuurd. Ik antwoordde en daarna kreeg ik te horen dat ik moest slapen. Ik deed dat.
Time skip slapen (is een beetje saai)
Ik werd wakker van iemand die blijkbaar bij mij op de kamer lag. Ik kon de laatste zin nog net horen. "Ik denk dat Tae hier ligt." Hoorde ik een bekende stem zeggen. Suga?! Nee wat deed hij gisteravond hier? "Weet je het zeker?" Vroeg Hobi. "Nee, ik weet het niet zeker maar ik denk het." Zei Suga. "Je hebt het goed hoor hyung." Zei ik. "Tae?!!" Hoorde ik J hope zeggen. De dokters kwamen binnen en deden een onderzoek. "Je gordijnen mogen open." Zei de dokter. Ik deed mijn gordijn open en zag J hope en Suga. Alleen ik zag dat Suga pijn had. "Gaat het hyung?" Vroeg ik aan Suga. "Wat is er gebeurt?" "Ik ben neergeschoten door Kai. Ik lig nu naast je. Weet je wie naast je ligt?" Zegt Suga. Naast mij? Ik kijk naast mij en zie een gordijn dat ook dicht is. "Nee, weet ik niet." Zeg ik.

--------------------
Ik heb niet echt iets te zeggen.

Xxspookje510

familie in Korea ft. Yoongi (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu