Hoofdstuk 8

208 12 0
                                    

?? POV.
"Waar zijn ze?" Hoor ik een oude vriend zeggen. Ik kijk snel en zie Jin met BTS en 3 andere personen en een paar agenten. Ik besef dat ze op zoek zijn naar V en dat meisje. Ik word gebeld
Het gesprek
B= baas ??
?=??

B: heb je ze al gespot
?: ja, ze komen er aan
B: je weet wat je taak is he?
?: ja baas, komt goed
Einde gesprek

Ik werd zenuwachtig. Waarom ik? Waarom niet een ander, maar ik moet dit doen anders breng ik mezelf in gevaar.

Jin POV.
We liepen met z'n allen en nog wat agenten door straat naar de plek waar ze voor het laatst gezien waren. Opeens hoor ik geritsel en ik kijk om me heen.

Min Yoon-gi POV.
Ik heb bij Sara een heel ander gevoel........ ik denk dat ik verlieft ben op haar. Nee Yoongi, dat kan niet ze is de vriendin van je nichtje. Ik zag dat Jin om zich heen keek. Ik keek hem vragend aan als ik opeens iets hoor. Een harde knal lijkt wel, daarna zie ik dat de politie beschermend om ons heen gaan staan. Heb ik al gezegd dat ik opeens een stekende pijn voel? Nee, dan heb ik het nu verteld. Ik hoor Jin schreeuwen voordat ik mijn bewustzijn verlies.

?? POV.
Ik slik en pak mijn pistool. Ik richt op een agent en haal de trekker over. Sh*t, de agent liep door en ik heb nu Yoongi geraakt. Rennen!!! Ik zie nog net dat Yoongi in elkaar zakt en begin daarna te rennen. De agenten merken mij op en rennen komen achter mij aan. BTS op Yoongi en hoseok na komt ook achter mij na. Opeens hoor ik Jin mijn naam roepen "Kai, hoe durf je?!" Ik negeer hem en ren door naar de plek waar de vluchtauto al staat te wachten. Ik spring er in en rijd weg. Op naar de baas.

Hoseok POV.
Ik blijf bij Yoongi achter. Sara is in paniek, maar de ouders van Nienke bellen 1-1-2. "Sara, het komt goed. De ambulance is er met 5 minuten." Zegt Nienke's vader. Ik heb het gevoel dat Sara stiekem verliefd is op Yoongi.

Wordt vervolgd!!

familie in Korea ft. Yoongi (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu