Hoofdstuk 7

241 12 0
                                    

Taehyung POV.
Ik werd wakker door water dat op mijn gezicht werd gegooid. Ik had stekende pijn bij mijn polsen. Ik doe mijn ogen open en zie een man over mijn hoofd hangt. Hij loopt weg en ik zie dat er nog iemand anders vastzit aan een stoel. Een meisje. Ze draait haar hoofd naar achter en schrok toen ze mij zag.

In Nederland
Sara POV.
Ik belde Nienke om te vragen hoe het daar ging.
Het gesprek ( het is in het Engels )
S= Sara
?= onbekend persoon

S: Hallo, met Sara
?: Hallo, met Rm
S: is Nienke in de buurt?
Rm: nee, ze is denken wij ontvoerd.
S: wij???????????????
Rm: ja wij. Ik ben lid van BTS, een Kpop groep. Een van onze leden is ook ontvoerd. Maar wij hebben het telefoonnummer van haar ouders niet en ze moeten ingelicht worden. Kan jij dat doen?
S: ja zal ik doen.
Einde gesprek.

Ik flipte helemaal. Mijn vriendin is ontvoerd, ik pak mijn telefoon en zoek haar ouders op in mijn contacten, en ik bel ze.
Het gesprek (in het Nederlands)
S= Sara
M= moeder Nienke
V= vader Nienke

S: hallo, je spreekt met Sara
M: hallo Sara, waarom bel je?
S: dat wil ik wel vertellen, alleen het is miss handiger als uw man er bij is
M: wacht even, ik haal hem nu.
M: *op de achtergrond* Jan kom eens, Sara wil iets vertellen!
V: ben er.
S: Nienke is ontvoerd en nog niet gevonden.
M: WAT!!!!!!!!!
V: We zorgen dat wij met z'n drieën naar Korea gaan.
S: ik ga ook mee????
M: ja jij gaat mee.
S: doei, tot dan
V&M: tot dan
Einde gesprek.

Ik appte Nienke dat het gedaan was. Ik kreeg een appje terug. Of ik naar Korea kwam.

In Korea
Rm POV.
Suga en J hope waren in tranen. "Suga, kan ik je spreken?" Vroeg ik. Hij stond op en liep met mij mee. "Je oom en tante komen hierheen en de vriendin van Nienke ook." Zei ik. "Oke, hebben ze al een plek waar ze kunnen logeren?" Vroeg Suga. "Nee, ik wou voorstellen dat ze hier konden logeren." Zei ik en daarna liepen we terug. "Jongens, is het goed als mijn oom en tante en de BFF van Nienke hier tijdelijk komen logeren?" Vroeg Suga. "Ja" Zei iedereen.

Nienke POV.
Ik draai mijn hoofd. Ik zie een jongen, ik laat een mini-gilletje. Ik kijk beter en zie dat het V is van BTS. Ik draai mijn hoofd en er komt een man binnen. "Jullie weten dat jullie hier niet zonder reden zijn. Jullie zijn hier omdat Suga 2 keer iets van de baas heeft afgepakt en nu doet hij dat bij hem." Zei de man en hij begon te lachen en liep weg. Ik had honger en dorst en had erg veel pijn. De deur ging weer open en we werden losgemaakt en onder schot gezet. We liepen naar beneden en kregen eten en drinken. Opeens kwam er iemand binnen, ik herkende hem als Sehun van EXO. We werden weer naar boven gebracht. Ik hoop dat we snel weg komen.

Nl.
Sara POV.
Ik had nog gebeld en we gingen morgen naar Korea. Ik had mijn koffer al gepakt. Ik heb een BTS koffer omdat ik erg fan ben. *time skip morgen*
Ik nam afscheid van mijn ouders en stapte het vliegtuig in.
24 uur later. In Korea
We landen eindelijk. Als we onze koffers hebben dan lopen we naar de plek waar we hebben afgesproken. Opeens staat Rm naast mij. "Kom mee, we moeten gaan." Zei hij in het Engels. We liepen met hem mee en stelde ons voor bij de andere jongens. Toen stapte we in het busje en gingen we naar hun huis.

Taehyung POV.
We werden weer vastgebonden door een man. Ik zag dat het meisje bang was. "Hoe heet je?" Vroeg ik vriendelijk aan haar. "Ik heet Nienke, hoe heet jij?" Zei ze. "Ik heet Kim Taehyung." Zei ik

Nienke POV.
Hij zei dat hij Kim Taehyung  heet. Die van BTS? Omo als dat zo is dan betekent dat Yoon-gi er ook in zit. Zouden ze ons zoeken? Ik heb zoveel vragen.

--------------------------------
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden.

Xx spookje510

familie in Korea ft. Yoongi (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu