Úgy másfél órája hajthattam az autópályán Nyíregyháza felé. Szerencsére a forgalom nem volt nagy, és gyorsan haladtunk. Azt azért meg kell mondjam, hogy - a fenébe is - nagyon zavart a csend. Máskor, ha fuvarozok legalább a kedvenc számaimat hallgathatom, és jól szórakozhatok közben.
De mi a helyzet, ha az egyik kedvenc bandáddal autókázol egy magyar autópályán? Csak nem hallgathatod az ő számaikat...
- Van valamilyen zene, amit szivesen hallgatnának? - néztem a visszapillantó tükörbe, kérdésemet Sejin felé intézve, aki körülnézett, majd egy szórakozott mosoly kíséretében azt mondta, hogy bár a többiek el vannak a saját zenéikkel, melyek a fülesből szóltak, ő szívesen hallgatna valami jó kis nótát.
Felbátorodtam hát, és lenyitottam egy kisebb tárolóhely fedelét, ahol pendriveok és lemezek foglaták el megszokott kis helyüket. Hevesen matatni kezdtem közöttük, majd, mivel nem találtam semmi olyat, ami szerintem megfelelt volna, azt mondtam a menedzsernek, hogy ha gondolja, bluetooth segítségével tudunk hallgatni a saját telefonjáról zenéket, aminek nagyon megörült, és ki is használta az adódó alkalmat.
Egészen meglepett, milyen jó stílusa van Sejin menedzsernek zenei téren. Akadt a számok között olyan is, amiket ismertem, de olyanok is, amiknek a címét elraktároztam az agyamban, hogy majd letöltöm őket.
Nem sokkal később - úgy tíz, tizenöt szám után - a menedzser úgy gondolta, szivesen hallgatna valamit az én tarsolyomból is.
Egészen addig erősködött, amíg elő nem kaptam a médiaeszközöm, és ki nem kerestem egy olyan mappát, amit táncolós lejátszólistának neveztem el. Akadt köztük egy-két kpop előadó is, de szerencsére egy BTS szám sem szerepelt köztük.Éppen váltott a következő számra az eszköz, mire mindannyian kihúzták a füleseiket , és erősen szuggeráltak a középső interaktív panelre, ahol virított a szám neve : BLACKPINK - As if it's Your Last.
- Te hallgatsz kpopot?! - fordultak felém valahányan meglepett arckifejezéssel.
- Bingo fiúk. - kacsintottam a visszapillantóból feléjük, mire láthatólag megkönnyebbültek, bár szerintem inkább feszültek lettek.
Azon sem lepődtem volna meg, ha felvillan a kis piros lámpájuk, hogy " Mi van, ha ARMY, és mi van, ha sasaeng, vagy csak őrült" . Nem hibáztattam volna őket érte. Ha olyan lennék, már rég meghaltam volna fangörcsök közepette, de nem történt meg.
- És mondd csak Dina... - hajolt előre Jimin kíváncsiskodón - esetleg, beszéled a nyelvünket is? - fürkészte az arcomat oldalról egy rövid ideig, mire én is felé fordultam, majd vissza a panorámára.
- Tina vagyok. És eltaláltad, beszélek koreaiul.
Ezt a mondatot már az ő nyelvükön mondtam ki, mire valahányan kidülledő szemekkel kapták felém a fejüket.
- E-ez most komoly? - rökönyödött meg Jin és Namjoon.
- Mint a halál. - bólintottam.
- A francba... - sziszegett mögöttem Yoongi.
- Yoongi, nem kell túlságosan aggódnod a szállásotok miatt. Lehet, hogy egy porfészek lesz neked, de nekem nem csak egy porfészek.
- Akkor micsoda? - kukucskált ki a leghátsó sorból J-Hope kíváncsian.
- Egy Kacsalábon forgó porfészek. - kacsintottam rá, mire halványan elmosolyodott. - De kb tíz perc múlva meglátjátok.
Az otthonom Nyíregyháza egyik külső részén van, közel az autópályához, és könnyen meg lehet onnan közelíteni mindenféle helyet, amihez az ember éppen kedvet, vagy szükséget érez.
Az érkezésünk előtt még felhívtam a testvérem, aki praktikus okokból hozzám költözött, hogy tájékoztassam, vendégeink lesznek.
Jobbra indexeltem, majd befordultam egy kocsibejáróra. Az utunkat egy szép mintázatú kovácsolt vas kerítés zárta el, melyet két oldalról betonoszlopokba erősítettek. A kaputól két oldalra végig beton alapon kovácsolt vas elemű kerítés terült el, ami egy hatalmas birtokot kerített körbe.
Elővettem egy kisebb távirányítót, amin megnyomtam egy gombot, és a kovácsolt vas kerítés a szemünk láttára nyílt ketté.
- Legyetek hát üdvözölve szerény kis porfészkemben. - hajtottam tovább a kocsibejárón, egészen egy modern, amerikai stílusú épületig, ami nem mellesleg hatalmas volt.
- Azta - füttyentett egyet Taehyung.
- Ez itt tényleg a tiéd? - ámult el Sejin menedzser.
- Igen, minden amit itt láthatnak, az enyém. - mosolyogtam. - Jöjjenek, körbevezetem önöket!
- Tisztára mint egy gazdag birtokon, idegenvezetéssel. - mondta Jungkook, ahogy kiszállt a kocsiból.
Megvártam míg mind nyújtóznak egy kicsit, majd együttesen indultunk el a főépület felé.
- Ez itt a szállásuk. - léptünk be az épület hall részébe. - Balra található egy pofás kis nappali, jobba pedig az étkező és a konyha. Szemben van az irodám, egy fürdő, és a lépcső az emeleti részlegre. Jöjjenek! - invitáltam beljebb őket.
- A lépcső tetejétől mind jobbra, mind balra szobák találhatók, valamint a bal szárny végén van egy fürdőszoba, a jobb szárnyon pedig a testvérem szobája található. Hozzá is fordulhatnak bizalommal, ha valami gondjuk lenne. A szobákról még annyit mondanék el, hogy vannak két, három, és négyágyas szobáink, valamint akad még két darab egy ágyas szoba is a magányra vágyóknak.
- Nagyon szép ez az épület! - ámuldozott a menedzser. - És a birtok többi része miből áll?
- Nos, van egy istállónk három felnőtt lóval és egy csikóval, három kutya kennel, egy kisebb üvegház a madarainknak, és ott van még a magángarázs is... Apropó, ha szeretnétek majd gyakorolni, tudok szolgáltatni egy kisebb stúdiót hangszerekkel és a legmodernebb felszerelésekkel, valamint egy tükrös termet is. Ha szeretnének kikapcsolódni, a hallból az irodám irányába van egy kisebb folyosó, ami egy beltéri medencéhez vezet. - magyaráztam. - Remélem jól érzik majd itt magukat! - mosolyogtam a fiúk felé bíztatóan.
- Tina, lehetne egy kérésem? - fordult felém Taehyung.
- Khm, inkább , kérésünk. - javította ki őt Hoseok.
- Miről lenne szó? - tártam szét kezeim előttük, várva, vajon mivel rukkolnak elő.
- Megnézhetjük a garázsodat?
- A garázsomat, vagy azt, ami benne van? - húztam fel játékosan az egyik szemöldököm, mire elnevették maguk, és pontosították a kérésüket.
- Mindkettőt. - mosolyogtak vissza rám.
- Jó, gyertek! - intettem feléjük, mire nem csak ők, de érdekes módon a többiek is csatlakoztak.
Csak Maja reagálja le higgadtan a szitut mikor hazaér...
2018.04.03.
YOU ARE READING
CHEUFFEUR (Kpop FF) - BEFEJEZETT
Fanfiction"Cheuffeur" - A sofőr 10 Days K-Writer Challenge - 10 -napos K-Író Kihívás A 10 napos K-Writer Kihívás egy új kihívás a K-Pop és a K-Writerek körében. A feladat 10 napon keresztül írni és posztolni egy rövid történetet, amelynek egy (vagy több) s...