0. Nap - Ismertető

75 10 0
                                    

A 10 napos K-Writer Kihívás egy új kihívás a K-Pop és a K-Writerek körében.

A feladat 10 napon keresztül írni és posztolni egy rövid történetet, amelynek egy (vagy több) szereplője a koreai popban / színész világban ismert alak.

Szabályai:

- Ne szakítsd meg a 10 napos kihívást!

- Légy kreatív!

- Minden fejezetnek adj külön címet ( Day X : Example)

- A short leírásában tüntesd fel a " 10 Days K-Writer Challenge" feliratot

- A 0. Napra vonatkozó fejezet legyen a kihívás rövid ismertetője (ez nagyon fontos!)


FIGYELEM

Ez a kihívás nem meghívás alapú, így bárki, aki saját magát akarja kipróbálni, bátran üljön neki és csinálja végig.

A kihívásnak nincs semmijen "díja" ,  így tekints a művedre, mint egyfajta tapasztalatszerzési lehetőségre, valamint gondolj úgy az olvasottsági / kedvelési számok , esetleg új követők számára, mint egyfajta sikerre, melyet a kihívással értél el. 

---------- 


CHEUFFEUR - A Sofőr 

Ez a 10 részes short kivételesen Magyarországon fog játszódni (rendhagyóság szempontjából) , a főszereplő leányzó pedig - ahogy a cím is sugallja - sofőrként tengeti napjait. 

Hogy sokat ne spoilerezzek, itt megállok a történet leírásával, a többi már alakítás (és fejezetcím) dolga. c: 


Aki érez ahhoz affinitást, hogy velem tartson ez alatt a 10 nap leforgása alatt, azt szivesen látom ^^ 

Ugyanakkor szeretném majd a visszajelzéseteket is kérni nem csak egy adott résszel kapcsolatban, de úgy magával a kihívással kapcsolatban is. 
(Mivel még nem láttam ilyet - bár lehet létezik attól még - szerény személyem kitalálta ezt a kihívást, hogy szórakoztassa a k-fanokat, illetve megmérettesse a k-írókat) 


Holnap indul a vonat, akinek kedve tartja, pattajon fel rá, és utazzon velem a végéig. 

A holnapi viszont olvasásra. 

Rin 







CHEUFFEUR (Kpop FF) - BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang