Yoongi POV
- Kíváncsi vagyok, miért mondta, hogy menjünk abba a szobába... - hümmögött Taehyung a medence szélső oldalánál, velem szemben.
- Így is, úgy is ki fog derülni , ne gondolkodj rajta sokat. - vetettem oda neki unottan.
- Miért vagy mindig ilyen morcos és undok? - vágott vissza látszólag sértődötten.
- Tudod, hogy nem úgy értettem. - vetettem rá egy jelentősségteljes pillantást. - Négy év alatt azt hiszem eléggé kiismerte mindenki a másikat annyira, hogy tudja, milyen szokásaik vannak. - nyugtáztam.
- Igazad van. - bólintott Namjoon.
- Vajon Sejin hyungot is vigyük magunkkal? - nézett a leaderre Jungkook.
- Nem tudom Kook - sóhajtott. - Ha valami olyanról van szó, ami befolyásolhatja az ittlétünket, akkor lehetséges, hogy neki is szólnunk kéne.
- De az is lehet, hogy Tina megkereste... - morfondírozott Seokjin.
- Ki tudja - vontam meg a vállam.
- Tudjátok mit, menjünk. - állt fel Hoseok a helyéről, és indult a korlát felé.
A többiek is felbátorodtak, így szép sorjában ők is elhagyták a medencét, velem együtt.
Miután megszárítkóztunk, és átöltöztünk, felmentünk abba a szobába, amit Tina mondott.
Tina POV
Szerencsére volt elég időm összeszedni a gondolataimat, és szelektálni közölük elegeg ahhoz, hogy egy remek kis történetet adhassak elő nekik.
Az egyik pillanatban kinyílt az ajtó, és sorra beléptek rajta a fiúk.
- Sziasztok. - üdvözöltem őket.
- Szia. - Köszönt vissza Namjoon, mondhatni a többiek nevében is.
- Ne nagyon üljetek le, ugyanis tovább megyünk innen. - adtam utasítást nekik komoran.
- Mégis hova? - kerekedtek el Hoseok szemei.
- A tetőre. - válaszoltam.
Odasétáltam egy szekrényajtónak látszó tárgyhoz, és kinyitottam azt, majd beléptem a sötét térbe, ami tulajdonképp egy folyosó volt, lépcsőkkel felfelé.
- Kövessetek.
Hamarosan újra egy ajtóhoz értünk, melyen áthaladva a tetőtérben találtuk magunk.
- Foglaljatok helyet. - álltam félre.
Még jó, hogy anno telepítettem ide padokat meg mesterséges fényforrást.
Amíg a többiek helyet foglaltak, én meggyújtottam a tüzet, majd felegyenesdtem, és feléjük fordultam.- Tudjátok, sok olyan dolgot tettem, amire nem vagyok büszke egy kicsit sem. - vettem egy mély levegőt. - Tíz éves voltam, amikor a családom elkezdett szétesni. Apa sokat járt el otthonról a szeretőjéhez, és kocsmázni. Anya pedig ugyanezt csinálta, mellé még droghoz is nyúlt párszor. Az alkohol hatása alatt én sem úsztam meg sokszor a dolgot: anya legtöbbször lilára vert, akárcsak apa. Tizenkettő voltam, amikor apám részegen ledöntött, és megerőszakolt. Ezután jött a válóper, és tekintve, hogy egyikőjük sem bizonyult alkalmasnak arra, hogy a gyámom legyen, bedugtak egy árvaházba. Nem sokkal később vitt el magával az az ember, akit most az apámnak nevezek : a Magyar-Koreai Nagykövetség Főigazgatója. Hirtelen kaptam egy új lehetőséget arra, hogy családként élhessek valakivel, aki úgy tűnt, szeret engem. A felesége nem nézte jó szemmel, hogy befogadott, ezért mindeng megtett, hogy megkeserítse az életem. Ezért apa kitalálta, hogy az én kényem kedvem szerint felépíti ezt a helyet, és itt boldogan élhetek. A valódi szüleimet bepereltem gyermekbántalmazásért és nemi erőszak alkalmazásáért, amit megnyerve jutottam hozzá mindkettejük teljes vagyonának a feléhez. Tizenhat éves koromban, mivel úgy tűnt, a birtokot nem tudnám fenn tartani, segítséget viszont nem akartam kérni a nevelőapámtól, prostituáltként kezdtem dolgozni egészen addig, amíg el nem kezdhettem vezetni tanulni.
Azelőtt is már szerettem az autókat, a sebességet, és a száguldozást, és amint lehetőségem adódott rá, ki is használtam. Mindezek után, tizennyolc évesen megszereztem a jogosítványom kocsira, motorra, teherautóra, kamionra, és buszra, majd hivatásos sofőr, és beszállító lettem. Azóta mondhatni helyreállt az egyensúly az életemben: nyelveket tanultam, vezettem, a birtok is felvirágzott.
A tetoválásaim meg - húztam szomorú mosolyra a számat - mind emlékek.
A sárkány - húztam fel a pólómat, míg a másik kezemmel végigsimítottam rajta - robosztus, erős, ugyanakkor félelmetes, mégis a jó szerencse szimbóluma.
A tigris bátor, erős, és legfőképp vad, plusz a csillagjegyem.
Végül volt szerencsém megismerni a kultúrátokat, és a zenéteket. - mosolyodtam el ismét, ahogy rájuk néztem - a koreai pop volt a legjobb dolog az életemben, ami történhetett velem. Rengeteg tehetséges előadót ismertem meg általa, köztük titeket is.
Volt egy időszak, amikor meg akartam halni, és gyűlöltem magam, amiért ilyen vagyok. - mutattam végig egész lényemen - Ez a virág azért van, hogy emlékeztessen arra, "Szeressem magam". Azután jött a december, és a Világ elveszített egy hatalmas tehetséget, egy földre szállt angyalt. - dörzsöltem meg a bal gyűrűsujjam - Jonghyun emlékére van ez a szál rózsa.
YOU ARE READING
CHEUFFEUR (Kpop FF) - BEFEJEZETT
Fanfiction"Cheuffeur" - A sofőr 10 Days K-Writer Challenge - 10 -napos K-Író Kihívás A 10 napos K-Writer Kihívás egy új kihívás a K-Pop és a K-Writerek körében. A feladat 10 napon keresztül írni és posztolni egy rövid történetet, amelynek egy (vagy több) s...