HELLÓ MINDENKINEK!
Nektek köszönhetően jó visszajelzéseket kaptam a "CHEUFFEUR" című 10 napos írói kihívásra, így diadalittasan jelentem be számotokra, hogy április 20-tól 30-ig megírásra és posztolásra kerül:
"CHEUFFEUR" - 2. Évad!
Írói gondolat - és kidolgozottsági menetemnek hála azt is megosztom veletek, hogy előreláthatólag ez a történet 6, azaz HAT évadból fog állni, és minden évad 10 napos kihívásként fog megjelenni. Időpontok tekintetében pedig két évad között egy hét pihenőt fogok tartani, amikor is visszavonulok majd ötletelni.
Az évadok megírására és posztolására mindig egy adott hónap 10 napja, általánosan 1-10, 10-20, esetleg 20-30 (ahogy a hónap kiadja c:)
A mai nap révén itt, ebben a harangozóban megosztom veletek a borító képét, hogy majd könnyebben megtalálhassátok, illetve amint elkezdődik, a HWK ❤ csoportban naponta meg fogom osztani a részeket veletek.
Írói magyarázat :
A HWK ❤ névre hallgató Facebook csoport , azaz a Hungarian Wattpad Kpopers azért jött létre anno egy éve, hogy összefogja az ázsiai témában író wattpad felhasználókat, valamint lehetőséget biztosít arra, hogy kikérd mások véleményét, népszerűsítsd történeteidet, új barátokat szerezhess, fejlődj, és szórakozz.
Amennyiben még nem vagy tagja ennek a már majdnem 400 fős tagsággal rendelkező csoportnak, azt javaslom, ne hezitálj, és csatlakozz!
Biztonsági okokból a jelentkezés során három kérdést kell megválaszolnia a jelentkezőknek , mégpedig, hogy kpopper-e, rendelkezik-e wattpad fiókkal, a harmadikban pedig megkérünk, hogy olvasd el a szabályzatunkat, és annak fényében tevékenykedj a csoportban.
Hogy is mondják a dolgot....Stay Tuned for the Second Season, and Support us with giving stars, comments, and subscribes. ✨🙈😂
További szép napot nektek
Rin
YOU ARE READING
CHEUFFEUR (Kpop FF) - BEFEJEZETT
Fanfiction"Cheuffeur" - A sofőr 10 Days K-Writer Challenge - 10 -napos K-Író Kihívás A 10 napos K-Writer Kihívás egy új kihívás a K-Pop és a K-Writerek körében. A feladat 10 napon keresztül írni és posztolni egy rövid történetet, amelynek egy (vagy több) s...