- Ugye most csak viccelsz velem?! - visított a vonal másik végéről Maja. Annyira megemelte a hangját, hogy muszáj volt elkapnom a telefont a fülem mellől, nehogy megsüketüljek idő előtt.
- Figyelj, tudom, hogy nehezen tudod elhinni a dolgot, de miután hazaértél, majd meglátod, hogy nem poénkodtam. - fújtam ki egy jó adag levegőt, ahogy felvázoltam hugomnak a helyzetet.
- Ha rájönnek, hogy mindketten oda meg vissza vagyunk értük, nagy balhé lesz, ugye tudod? - sóhajtott.
- Rólam csak annyit tudnak, hogy beszélek koreaiul, és hallgatok kpopot. - mentegetőztem.
- Mekkora mázlista vagy! - csattant fel Maja. - Legalább higgadtan viselkedsz velük, bárminemű fangörcs és fangirl problémák nélkül?
- Képzeld el, igen. - helyeseltem. - Magam sem tudom, hogyan csinálom ezt...
- Öt perc és otthon vagyok, nyisd ki a kaput.
Bontotta a vonalat.
Előhalásztam a zsebemből a vezérlőt, és a kovácsolt vas ismét megmozdult, nem sokkal később pedig egy fülsiketítő motorbúgás mellett megérkezett az én drága húgom, Maja az ő csodálatos sportmotorján. Egészen felhajtott a főépületig, én pedig csak akkor értem be őt, mikor már leállította a motort, és a csomagtartóból halászta elő a vásárolt dolgokat.
- Üdv a mi kis Kacsalábon Forgó Porfészkünkben, hugi. - üdvözöltem őt vidáman, mire ő csak a kezembe nyomta a szatyrok felét, majd levette a bukósisakját, a maradék szatyrokkal pedig elindult a konyha felé. - Most mi van?! Haragszol, kitört a Harmadik Világháború, vagy mi? - loholtam utána, ahogy bírtam, de nem kaptam választ.
Maja ledobta a konyhapultra a szatyrokat, majd seperc alatt megfordult, és végre megszólalt.
- Most mondd meg, apa miért csinálja ezt velünk?! - kelt ki magából. - Nem elég, hogy fenntartjuk ezt a helyet, és nem mellesleg kicsit azt is csinálhatunk, amit akarunk, de hogy még idolokat is nálunk szállásoltasson el?! Na nem, ezt már aztán nem!!! - ordított.
- Maja, figyelj ide egy kicsit, megmagyarázom. - csitítgattam. - Angi felhívott a reggeli fuvar közben, hogy nyolc ma érkező koreait el kell vigyek a követségre. A fuvar után meg is tettem, erre ott kiderült, hogy Sejin menedzser és a BTS az. Szerinted, mennyire tiltakoztam volna, ha előre tudom?! HA?! Volt egy megbeszélésük, közben összefutottam Angival, aki azt mondta, hogy nem sikerült egy hotelba, de szállodába sem foglalnia helyet nekik. Közben apa meg lezsírozta a dolgot annyival, hogy azt mondta nekik, hogy nálunk lesz a szállásuk.
Mondandómat éles kézmozdulatokkal tettem színesebbé, közben fel-alá járkáltam, és már-már kiabáltam, annyira felhúzott a tény, hogy apa képes az én birtokomra vezényelni ennyi tekintélyes embert anélkül, hogy megkérdezett volna.
Erélyes eszmecserénket Seokjin zavarta meg.
- Bocs, ha zavarok, de szeretnénk tudni, mikor lesz vacsora. - dőlt neki az ajtófélfának. Mivel Majával még nem találkozott, ezért elsőre ő volt az, akit végig kellett mérnie, majd rám nézett. - Ja, és Yoongi szeretné majd használni a stúdiót is. - tette karba kezeit.
- Amíg a vacsorával bíbelődök, addig nyugodtan használhatja a stúdiót. Van még valamilyen igényetek? Csak mert addig nem kezdek neki a vacsorának. - irányítottam figyelmemet Jin felé. Maja látszólag megfagyott, és vélhetőleg megpróbálta bemesélni magának azt, hogy csak álmodik.
- A többiek azt hiszem a medencét szeretnék használni. - hümmögött az orra alatt. - Egyébként, ő meg kicsoda? - bökött a hugom felé, aki végre feleszmélt, és megpróbált a lehető legjobban uralkodni magán, hogy ne ugorjon szegény nyakába.
- Hello, Maja vagyok. - integetett neki. - Tins kishúga.
- Hello - biccentett felé egyet Seokjin. - Tina, légyszives megmutatnád nekik, merre van a stúdió, meg a medence? - egyenesedett fel a fiú, mire megembereltem magam, és elővettem végre a laza énemet.
- Persze!
Odamasíroztam a lépcső legalsó fokához, vettem egy nagy levegőt, és elkurjantottam magam.
- Aki medencézni szeretne vacsora előtt az most száguldjon le és nyomás utánam!
Nem telt bele öt perc, valahányan ott termettek előttem, strandolásra készen.
- Yoongi, mindjárt megmutatom, hol van a stúdió, csak előbb őket útbaigazítom.
- Oké - bólintott egyet.
- Szóval, itt a lépcső mellett menjetek tovább egyenesen, utána forduljatok balra. Lesz ott egy üvegajtó, ami fotocellás, így amint megközelítitek, ki fog nyílni. Rögtön az ajtó két oldalán vannak padok ahová letehetitek a dolgaitokat.
- Rendicsek! - tartotta fel a hüvelykujját Taehyung. - Nyomás srácok!
Mintha puskából lőtték volna ki, úgy startolt el abba az irányba, amerre kalauzoltam őket, a többiek viszont szép nyugis tempóban követték őt, már ameddig én láttam.
- Akkor a stúdió. Azt inkább megmutatom magam.
Egyenesen bementünk az irodámba, ami különösebben nem tért el bármely másiktól egy ilyen épületben. Odamentem a polchoz, és az oldalán található zárba bepötyögtem a kódot. Végezetül a szemközti fal szép lassan szétnyílt, ezzel utat adva a magánstúdiómhoz.
- Tisztára mint valami kém filmben - jegyezte meg Yoongi.
- Nem hiába oldottam meg így a hozzáférhetőséget. Belülről van egy gomb, amit ha megnyomsz, ugyanígy szétnyílik a rejtett ajtó. Szólok, ha kész a vacsora. - fordultam meg.
- Kösz. - bólintott Yoongs, és belépett a stúdióba.
Visszamentem a konyhába, ahol már addigra Maja feltette a tésztát főni, és épp a szósznak készült nekiállni.
- Várj, segítek. - léptem oda mellé, megragadva egy paradicsomot, és egy kést.
Már egy ideje, hogy főzőcskéztünk, amikor Maja megkérdezte tőlem, vajon meddig lesznek nálunk a srácok.
- Meddig terveznek maradni?
- Nem tudom hugi... - sóhajtottam. - De remélem jól fogják érezni magukat.
- Tins, ezen a tanyán csak jól lehet érezni magunkat. - bíztatott a testvérem.
- Kösz, hugi. - húztam halvány mosolyra a számat.
Nem sokára a vacsora elkészült, én pedig összetrombitáltam mindenkit az étkezőbe, majd elfogyasztottuk a meglehetősen jól sikerült fogást. Hoseok és Jungkook oda voltak érte, és még Jinnek is ízlett, ami azt hiszem, eléggé nagy dolognak számít.
Kajálás után jött egy kis csendes pihenő, majd szép lassan mindenki álomra hajtotta a fejét...
2018.04.06.
YOU ARE READING
CHEUFFEUR (Kpop FF) - BEFEJEZETT
Fanfiction"Cheuffeur" - A sofőr 10 Days K-Writer Challenge - 10 -napos K-Író Kihívás A 10 napos K-Writer Kihívás egy új kihívás a K-Pop és a K-Writerek körében. A feladat 10 napon keresztül írni és posztolni egy rövid történetet, amelynek egy (vagy több) s...