თავი 3

1.3K 70 4
                                    

   კლასში შევედი და გვერდით ვიღაც გოგო დამიჯდა.ჩემგან განსხვავებით ლამაზი ტანი ჰქონდა. ცოტა ხნით მივაშტერდი და მანაც გამომხედა მე კი უცებ გვერდით გავიხედე.გაკვეთილს ვუსმენდი და ვცდილობდი რაც შეილება მეტი გამეგო ამ ქიმიისთვის.გაკვეთილები მალე დამთავრდა და სახლში უნდა წავსულიყავი.ფეხით წასვლა გადავწყვიტე, რომ კალორიები დამეწვა. სახლში რომ მივედი დედაჩემი დავინახე კიბეზე მობობღავდა და რაღაცას ბუტბუტებდა.არა,ეს დედაჩემი არ იყო.ეს ვიღაც ლოთი იყო. ეს არ გავდა იმ დედაჩემს, რომელიც ყოველ დღე საჭმელს მიკეთებდა და დავალებების შესრულებაში მეხმარებოდა. მას ვუყურებდი და მახსენდებოდა ყველაფერი.ჩვენი ბედნიერი ოჯახი..........
ჩემ ოთახში ავედი ჩანთა მივაგდე და ლოგინზე გავიშხლართე.ჩემმა კუჭმა გინება დაიწყო.ჩავედი, ყავა გავაკეთე და ისევ ოთახში დავბრუნდი.კიბეზე ასვლისას ოდნავ თავბრუ დამეხვა მაგრამ გზა მაიმც გავაგრძელე.წიგნები ამოვიღე და სწავლა დავიწყე. ზედმეტიც კი ვისწავლე რომ დრო გამეყვანა. Oh shit ეხლა რა ჯანდაბა გავაკეთო??5:20ია საათზე გარეთ გასვლა გატავწყვიტე რომ რამე მეყიდა.ნაოშნიკები ავიღე და გარეთ გავედი.ყველაზე შორი გზით წავედი და აი მაღაზიაც. შევედი დაა..... მშია... 22 საათია არაფერი მიჭამია.. ჯანდაბა... მაცივართან მივედი და კოკა-კოლა ზერო ავიღე 3 ცალი და 3 ბოთლი წყალი. მოლარეს ფული გადავუხადე და წამოვედი. მარშუტში ავედი.ღმერთოოო!რამდენი ხალხიააა.ძლივს დავდექი და მანქანაც დაიძრა. უცებ, გადავქანდი და ვიღაც მაღალი ბიჭის მკლავები, რომ არა ძირს ვეგდებოდდი.
-ამმ... მე ბოდიში
-არაუშშ-ისევ გადავქანდი და ისევ დამიჭირა.
-ბოდიში
-ხომ კარგად ხართ? ძალიან ფერმკრათალი ხართ...
-მადლობა კარგად ვარ.
-კარგი
-აი ჩემი გაჩერებაც,კარგად.-მოვბრუნდი და წამოვედი.
-კარ-აღარ დავაცადე.

BONES (ქართულად)Where stories live. Discover now