5. bölüm -Olay-

29 4 0
                                    

Depoda beklerken onca adamın ardından iki farklı adam daha gelip elimizi ve ayağımızı bağlamaya çalışmıştı. Çalışmıştı... ama yapamamıştı. Çünkü bu alçılara ipler uymuyor ve bu sebeple tae nin bacağını, benim ise elimi bağlamışlardı..
Adamlar gerçekten tam tamına bir aptaldı. Tae ile uçaktan indiğimizde akıllılık edip alçıların içine bıçak yerleştirmiştik ki adamlar arama bile yapmadı. Mafya olduklarından emin değilim.

Adamların tepkilerine bakıyorduk. Jong gelecek miydi? Yoksa bir oyun mu planlıyordu?...
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp saate odaklanmaya çalıştım. Havanın kararmasına yarım saat kalmıştı.

**** ***** *****

10 dakika daha bekledikten sonra demir kapıların açılma sesiyle oraya odaklandım. Hah,evet Jong geliyordu.. artık yavaş yavaş plana geçebilirdik.
Jong açılan kapıdan arkasındaki adamlarıyla birlikte depodan içeri girdi. Girer girmez konuştum;
"Ne istiyorsun pislik herif !".
Rahat ve gevşek şekilde konuştu;
"Ne mi istiyorum?..Sizin yok olmanızı desem..?"
Tekrar konuştum;

"Bizimle ne zorun var jong! İnsanları rahatsız etmekten bıkmadın mı?"diye sordum.
Devam etti;

"Sevdiğim insanları elimden aldınız. Beni kendi aileme düşman ettiniz. Lise arkadaşlarımı hepsi benden nefret ediyor."
Benim konuşmama izin vermeden devam etti;
"Ama iyi olan ne biliyormusun? Artık çok zenginim ve kimseye ihtiyacım yok."dedi.
Bu sefer tae konuştu;
"Sevdiğin insanlar mı? Sen onlara zarar veriyorsun diye biz onlara yardımcı olduk. Onlar senden korkuyor. Senin gözünü kötülük bürümüş."dedi.
Haklıydı asla bakarsanız jong bizim liseden arkadaşımızdı. Bir zamanlar.. ama gerçekten bazen sinirinden önünü bile görmüyordu. Ailesine, kız arkadaşına ve herkese şiddet uyguluyor ve kendi isteğini yaptırmaya çalışıyordu.
Tam jong konuşacakken adamlardan biri gelip jong a birşey söyledi.
Jong sesli bir şekilde
"Tamam getirin."dedi.

Adamlar bir kızı tutmuş getiriyorlardı.. Bir kızı mı? Tanrım bu irem! Ohh! Beni takip etmiş olmalı.
Laftan anlamaz mı bu kız?
"Patron bu bayan camdan sizi dinliyordu."
"Patron bayanı ne yapalım?"adamlar bu şekilde konuşmaya devam ederken atladım;
"İrem burda ne işin var?"dediğimde irem mahcup bir şekilde bana baktı.
"Şey.. ben şey yapmak için şey etmiştim."dedi. Neyce konuşuyo lan bu derken jong konuştu;
"Demek tanışıyorsunuz.. Kızıda bağlayın!"dediğinde adamlar bu sefer daha çok kız tutuklayarak geldi.
*** **** **** *  *****
İrem'den*✌
Adamlar tam beni bağlayacakları anda birkaç adam daha geldi ve içeriye bir kaç kız getirdi. Olamaz bunlar bizim kızlar; ilayda, sinem , büşra. Off bunlar beni mi takip etmişti. Takip et oyunu mu oynuyoduk , ben jini, kızlar beni takip ediyor yağ.
"Kızlar sizin burda ne işiniz var?"dedim ve dememle onları da bağladılar. Bizi yanyana oturttular.
Adamların görmemesi niyetiyle jinin kulağına fısıldadım;
"Bir şey oldu mu? İyi misin?"diye  sordum. Ve o bana hayatımda beklemediğim cevabı verdi;
"Sanane."dedi. Sanane ha? Ben o kadar sana yardım etmek için gelmişim sen bana öyle de . Oldu...!

"Niye geldin kızım belanı mı arıyorsun? Bak bu adam manyak sana zarar verebilir."
Cevap vermemmi. Hemen atladım;
"Sana bir şey olur falan diye geldim. Keyfimden mi geldim sanki!"dediğimde jong bizim konuştuğumuzu anlayacak ki bize birden,
"Susun lan!"dedi. Bende durarmıyım? Türk olduğumu heryerde belli ederim
"Adamsan tek e tek gel lan!"demişim ki adam korktu falan derken elim kolum bağlı adam bana yaklaşıyordu.
Adam yaklaştıkça adamın benden değilde benim adamdan korktuğumu anladım. Adam en sonunda dibime kadar geldiğinde çeneme elini koydu ve........... .......

BU BÖLÜM BU KADAAAR . OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN! EN YAKIN ZAMANDA YENİ BÖLÜMÜ ATACAĞIM!💕💕💋🌎

Black Shine - Kim SeokJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin