Kahvaltı yaparken aklıma dün gece geldi. Bana dediği laflar... karşımda oturan Yiğite bakıp önümde duran yemeğe devam ettim.
Kahvaltım bittikten sonra arkama yaslandım ve karşımda oturan Yiğiti kahvaltısını düzgün yapması için uyardım.
Bugün mutluyum çünkü dışarda kokusuna hasret kaldığım adam vardı ne kadar her bana yenge dediğinde canım yansada buna katlanmak zorundaydım.Yiğit kahvaltısında başını kaldırdı ve yan gözle Arese bakıp tekrar bana baktı.
"Ablacım kahvaltıdan sonra bahçede oyun oynayalımmı lütfen... lütfen "diye beni ikna etmeye çalıştı.
Kafa sallayarak "Tamam ablacım çıkarız ama önce senin önünde duran portakal suyunu bitirmen gerekli "dedim.Yiğit kafasını sallayıp portakal suyunu bitirdi ve " Bak abla hemen bitirdim hadi dışarı çıkalım " onun bu haline gülerek baktım ve "Tamam ablacım ama önce üstümüzü değiştirelim tamammı" Yiğit kafasını sallayıp merdivenlere doğru koşmaya başladı masadan kalkarken Ares bileğimi tuttu anında yüzümdeki gülümseme solarken oda ayağa kalktı.
Ares karşıma geçti ve " Karıcım akşam için hazırlan ve kendini yorma çünkü sabaha kadar uyumayacaksın "dediği an dondum.
Aresten bileğimi kurtarıp koşarak odama girdim ve yatağa oturdum derin derin nefesler alırken allahım sen bana yardı et diye sayıklıyordum.
Ayağa kalkıp giyinme odasına girdim ve üstüme giyinmek için kırmızı hafif göğüs dekoltesi olan bir buluz ve altına siyah önünde gri fermuar olan dizlerimin bir karış yukarısında etek giydim ayağımada siyah rugan bir stiletto giydim.
Aşağı inip Yiğitle bahçeye çıktık. Yiğit koşarak onun için yapılmış parka girdi ve sallanmaya başladı tabi dadlarıda ona yardım ettiler yavaşça yanlarına yürüdüm yüzüme makyaj yapmadığım için Serkan bana gözlerini kocaman açarak baktı ve kafasını yere eğip yanıma yaklaştı "Yenge gözünü seveyim git yüzüne makyaj yapardı sesinden anladığım kadarıyla onun bile beni görürken içi acıyordu fakat Aresin beni dövdüğünü bile bile onun yanında onun köpekliğini yapıyodu."Ah Serkan sen buna dayanamazken ben her bu adamın yatağına zorla giriyorum onu reddettiğim her gece beni dövüyor hatta kırbaçlıyor ve sonunda ne oluyor o istediğini bana yapıyor ve sizlerde benim çığlıkları mı duysanız bile bana yardım ettmiyorsunuz " dedim gözümden bir damla yaş aktı.
Koşarak eve girdim ve odama çıktım kulaklarımı kapatıp ağlamaya başladım...
✨
Biraz kısa oldu farkındayım yalnız bu hafta sınavlarım başladı bu yüzden bölüm yazamadım sizlerden çok özür diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAL
Teen FictionAilesini kayp edip kardeşinin hastalığı için elinden geleni yapıyordu ama olmuyordu. Almira küçük yaşta anladı ailesizliğin ne kadar kötü olduğunu. Kardeşine hem anne oldu hem baba oldu. Kardeşiyle de kendisiyle dalga geçtikleri gibi dalga geçmesin...