13.BÖLÜM

9.3K 280 9
                                    

Acı...

İnsanı güçlü ve dinç tutan tek duygu...

Şuan hissettiğim tek şey acı...

Bedenimde...ruhumda...

O lanet olası gecenin ardından beni odaya çıkarıp dinlemeden dövdü.

Ağlaya ağlaya göz pınarlarımda yaş kalmamıştı.

Yavaşça yataktan doğrulup acılarımı unutmaya çalışarak banyoya doğru yürümeye başladım.

Banyoya girmeden önce yatakta hiçbir şey olmamış gibi yatan Arese baktığım an hissettiğim tek şey tiksintiydi...

Sıcak suyu açıp altına girdim elime lifi alıp duş jeli döktüm ve  vücudumu liflemeye başladım.

Bana dokunduğu anları hatırlayınca gözümden bir damla yaş aktı ve lifi vücuduma daha fazla bastırmaya başladım.

Banyodan bornozumu  giyip çıktım ve yatağa bakmadan giyinme odasına geçtim...

Üstüme pudra pembesi bir buluz ve altıma lacivert renkte bir pantolon giydim. Ayakkabı olarakta siyah bir spor ayakkabı giydim.

Morluklarımın hiçbirini kaptmadan sadece sırtıma ve vücudumda olan morluklara krem sürüp odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Morluklarımın hiçbirini kaptmadan sadece sırtıma ve vücudumda olan morluklara krem sürüp odadan çıktım.

Aşağı doğru inerken Savaşın sesini duydum ve derin bir nefes alıp yemek odasına girdim.

Savaş bana doğru döndüğü an gözlerini sonuna kadar açarak baktı.

Savaştan gözlerimi çekip masaya doğru adımlamaya başladım.

Masaya oturduğum an karşımda oturan Yiğite gülümsedim.

Yemek boyunca hiç konuşmadan yemeğimi yedim tabi bu arada Ares ben yemek yerken beni izledi.

Ares birden ayağa kalkmasıyla kafamı ona doğru çevirdim fakat çok uzun süre bakmadan Yiğite döndüm.

Yiğitin tabağına bir kaç kahvaltılık daha koyup itirazların dinlemeden kısık sesimle "Onların hepsi biticek yoksa seni bu masadan kaldırmam " dedim.

Yiğit oflayarak yemeğine devam ettiğinde buruk bir şekilde tebessüm ettim.

Kafamda hissettiğim el ile korkuyla titredim elimdeki çatal ve bıçağı yavaşça  masaya koydum.

Ares yavaşça saçlarımdaki elini çeneme getirdiği an kafamı diğer tarafa çevirdim.

Eli boynuma doğru düştüğünde yavaşça boynumu okşamaya başladı.

Ares Yiğite dönüp "Yiğit sen odana git yada dışarı çık bizim ablanla bir işimiz var" dediği an korkuyla Arese baktım.

Eğer bana bir şey daha yapmaya kalkarsa buna dayanamazdım...



Sizi biraz bekletmiş olabilirim bu yüzden üzgünüm...keyifli okumalar...

 

KARALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin