Evet arkadaşla kitabı silmekten vazgeçtim ve yeni bölüm yazdım.Sizleri "KARAN" adlı kitabımada bekliyorum...
✨
Ares Yiğiti dışarı gönderdikten sonra bana doğru döndü ve " Akşam için bir davete katılacağız sevgilim ona göre hazırlıklarını yap. Bu akşam bize Elis de katılacak ve bir kaç günlüğüne burda kalacak" dedi ve gitti...
Ahh lanet olsun o kadını hiç sevmiyorum.
Ayağa kalkıp merdivenlere doğru yürümeye başladım. Odama girip kapıyı kapattım ve arkasına yaslandım. Biraz bekledikten sonra kapıdan çekildim ve giyinme odama doğru yürümeye başladım.
Dolapların karşısına geçip isteksiz bir şekilde elbise seçmeye başladım.
Yarım saat sonunda anca buldum ve hazırlanmaya başladım. Elbisemi giyip makyaj masasının karşısına geçtim. Yüzüme bakmaya çekiniyorum çünkü biliyorumki yüzüm berbat bir halde.
Yüzümdeki,boynumdaki,kollarımdaki,omuzlarımdaki,bacaklarımdaki morlukları kapattım tabi bunun için çokça zaman harcadım çünkü her yerim morluklarla doluydu.
Saçlarımı maşayla hafif bir şekilde dalgalandırdım ve omuzlarımdan dökülmesine izin verdim. Gözaltıma kapatıcı sürdüm ve dudaklarımada nude rengi mat bir ruj sürdüm.
Makyaj masamın yanında bulunan ayakkabılarımı alıp giydim ve ayağa kalktım.
Elbisemi düzeltip aynanın karşısına geçtim ve kendimi incelemeye başladım.
Kenarda bulunan saate baktım ve saatin 7:20 olduğunu gördüm çağrılmadığıma göre bu gün akşam yemeği yenilmeyecekti.
Odamadan çıkıp merdivenlere doğru yürümeye başladım. Merdivenlerin önüne gelince derin bir nefes alıp aşağı inmeye başladım.
Aşağı indiğimde Aresi her zaman ki oturduğu siyah koltuğunda gördüm. İstemeye istmeye orta hızdaki adımlarımla yanına doğru yürümye başladım.
Yanına gelince beni baştan aşağı süzdükten sonra ayağa kalktı ve karşıma dikildi ve gözlerimin içine bakıp " Çok güzel olmuşsun karıcığım" dedi.
Elimi tutup kapıya doğru yürümeye başladı. Dışarı çıktığımızda derin bir nefes alıp Aresi takip etmeye başladım.
Şöför bana arka koltuğu açıp arabaya geçmemi bekledim. İstemeye istemeye araba doğru yurüdüm ve şöförün açtığı kapıdan arabaya oturdum.
Arabanın en uç kısmına oturup kafamı cama çevirdim. Bu adamla aynı alanda bulunmaya tamül edemiyorum.
Arese tamül edememe rağmen ona katlanıyorum.
Araba durunca daldığım düşüncelerden çıktım. Şöför kapımı açtı. Arabadan inip elbisemi düzelttim ve tiksinerek Aresin koluna girdim.
Mekana girerken Ares gazetecilerin karşısına geçip soruların bir iki tanesine cevap verdi ve benimle beraber mutlu bir evlilik fotoğrafı verip gazetecilerin yanından ayrıldık.
İçeriye girdiğim an şok oldum çünkü karşımdaki manzara kalbimin bin parçaya bölünmesine sebep oldu...
✨
Eveeettt uzun bir aradan sonra işte yeni bölüm. Umarım beğenirsiniz yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAL
Teen FictionAilesini kayp edip kardeşinin hastalığı için elinden geleni yapıyordu ama olmuyordu. Almira küçük yaşta anladı ailesizliğin ne kadar kötü olduğunu. Kardeşine hem anne oldu hem baba oldu. Kardeşiyle de kendisiyle dalga geçtikleri gibi dalga geçmesin...