Almira'dan;
Şu an ne mi yapıyorum karşımdaki aynaya bakıp nasıl evet diyeceğimi düşünüyorum.
Aynaya dalmış düşünürken belime sarılan kollarla korkup yerimden zıpladım kulağıma altında hissettiğim nefesle bunun Ares olduğunu anladım.
Belimdeki ellerin üstüne ellerimi koyup çekmeye çalıştığım an Ares "Şşşş"dedi.
Mecburdum buna katlanmak zorundaydım. Kardeşim için,herşey kardeşim için.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Odanın kapısı tıklandığında arkamı dönüp gelene baktım gelen Aresin kuzeni Elis ti, kendisi ile hiç anlaşamazdık. Elis genelde Aresin Holdinginin avukatlığını yapardı.
Aa tabi birde Aresin kendi pis işlerindeki avukatlığını yapardı ve Aresi adam öldürme suçuyla alsalar bile Elis onu bir şekilde hapisten kurtarırdı.Elis önümde durup beni başta aşağı süzdü ve "Almira çok güzel olmuşsun"dedi kibirli bir sesle onu takmadan aynanın karşısında bulunan beyaz pufa oturup Yiğiti düşünmeye başladım.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Almira nikah masasında " Evet " dedikten sonra Ares de kuvvetli sesiyle "Evet" dedi. Ares ayağa kalkıp Almira nın duvağını açtı ve "Sonsuza kadar benim olmanın şerefine" deyip Almira nın anlını küçük bir buse kondurup kokusunu içine çekti.
Almira Aresin onu öperken gözlerine bakmak yerine etrafına bakarken karşı çalılıklar ın önünde ellerini önünde birleştirmiş olan Savaşı gördüğü an donup kalmıştı.
Ares onun bu kadar hareketsiz kalmış olmasına sinirlenerek baktığı yere doğru dönüp baktı karşısında Savaşı görünce sinirle dişlerini sıkıp önüne döndü ve Almira nın dudaklarına kapandı etraftan alkış sesleri yükselmeye başladı.
Almira ne olduğunu anlamadan dudaklarına kapanan adam nedeniyle bakışlarını Savaştan çekip şok içinde Aresin gözlerine baktı.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım aslında olay şu ki düğünün nasıl bitip buraya geldiğimi bile anlamadım. Odanın kapısı çok yavaş da denilemeyecek bir hızla açılıp içeriye Ares girdi kapıyı yavaşça kapatarak yanıma doğru yürümeye başladığı an korkup geriye doğru adımlamaya başladım. Sırtım duvara değdiği an korktum ve duvara iyice dayanıp onun bana yaklaşmasını engellemeye çalıştım ama işe yaramadı Ares elerini iki yanıma koyup kafasını boynuma koyduğu an korkudan ellerimi onun kollarına koyup itmeye çalıştım ama yerinden bir santim bile kıpırdamadı.
Ares kafasını boynumdan çekip yüzüme baktı ve ellerini kaldırıp yüzümü avcunun içine aldı alınlarımızı birbirine yaslayıp "Sevgilimmm" deyip dudaklarıma doğru yaklaşmaya başladı. Kafamı sağa sola yatırmaya çalıştım ama Aresin yüzümdeki eli sayesinde hareket edemedim Ares dudaklarımı öpmeye başladı. Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı zar zor "Lü-lü-tfen yap-yap-ma Ares "dedim. Ares beni takmayıp yatağa doğru yaklaştırmaya başladı.
Gelinliğimin fermuarı açıldığı an daha çok ağlamaya başladım....
✨
İşte Almira o geceden sonra artık her şeyini kardeşine adayacağına dair kendine yemin etti...
Hatalarım varsa affola görüşlerinizi ve önerilerinizi bana iletirseniz çok sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAL
Novela JuvenilAilesini kayp edip kardeşinin hastalığı için elinden geleni yapıyordu ama olmuyordu. Almira küçük yaşta anladı ailesizliğin ne kadar kötü olduğunu. Kardeşine hem anne oldu hem baba oldu. Kardeşiyle de kendisiyle dalga geçtikleri gibi dalga geçmesin...