12. BÖLÜM

9.5K 288 25
                                    

Ne zaman yatağa yattığımı hatırlamıyorum bile.

Gözlerimi açtığımda keşke açmasaydım dedim içımden karşımda onu gördüm bana bakıyordu.

Elini yüzüme doğru uzattığında bana dokunmaması için kafamı başka tarafa çevirdim ve yataktan kalktım.

Odada bulunan saate baktığımda çok fazla uyuduğuma kanaat verdim.

1 saat sonra akşam yemeği yenilecekti ve bu adamaın yanaında yatmaya bir gece daha dayanacaktım.

Giyinme odasına girerken Ares arkamda "Bu gün evimize misafirlerimiz geliyor ona göre hazırlan sevgilim " dediği an içimden kendime sakin olmam gerektiğini sayıklıyordum.

Sadece "Tamam" dedim ve giyinme odasına girdim ve üstüme beyaz üzerinde dantel işlemeleri olan dizlerimin hizasında olup kolları dirseklerimden sonra bollaşan straplez bir elbise giydim, tek bant gümüş renginde bir ayakkabı giydim saçlarımı sağ taraftan salaş bir örgü yaptım.

Yüzümede ve boynumda olan morlukları

kapatabilecek kadar fondöten sürdüm.

Dudaklarıma nude rengi mat bir Ruj sürdüm ve kollarımdaki ve bacaklarımdaki morlukları kapatmak için odada bulunan beyaz pufun üzerine oturdum bacaklarıma ayak bileklerime ve kollarıma fondöten sürüp aynanın karşısına geçtim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açık kalan boynumda hissettiğim nefesle kendime geldim ve aynadan Arese baktım Ares bana büyülenmiş gözlerle bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Açık kalan boynumda hissettiğim nefesle kendime geldim ve aynadan Arese baktım Ares bana büyülenmiş gözlerle bakıyordu.

Ares boynuma burnunu biraz daha bastırıp gözlerini kapattı.

Tiksinti ile yüzümü buruşturdum. Onun bana dokunmasından nefret ediyorum.

Aresin belime ne zaman sardığını anlamadığım kollarını çözmeye çalıştım ama ben çözmeye çalıştıkça bana daha fazla sarılıyordu.

En sonunda kollarını belimden çözüp beni yüz yüze geleceğimiz şekilde çevirip anlını alnıma yasladı.

Bir an önce Aresten kurtulmak için bir yalan uydurmalıydım "Ares bırakırmısın beni Yiğite bakıcağım"dedim Ares gözlerini açıp gözlerimin içine baktı, derin bir nefes alıp "Almira Yiğit bu akşam dadılarıyla diğer villada kalıcak bu akşam yalnızız sevgilim"dedi.

Aresin bu sözleriyle bacaklarım titremeye başladı Ares önümden çekilip odadan çıktı.

Kendimi toparlamış bir şekilde odadan çıktım.

Merdivenlerin başına gelip derin bir nefes aldım ve aşağı inmeye başladım. Aşağı indiğimde Aresin beni holde beklediğini gördüm.

Yanına gittiğimde beni belimden tutup salona doğru yürütmeye başladı.

Salonun biraz gerisinde durup bana döndü ve " Yanlış bir hareketin olmasın karıcım " dedi.

Bu laf onun dilinde' Yiğite bir şey olmasıni istemiyorsan adam akıllı dur' demekti.

Salona doğru yürümeye başladık salona girdiğimizde içeride bulunan kişiler bize doğru döndüler.

Ares belimden tutarak beni kendine çekti.

Misafirlere hoşgeldiniz diyip masaya geçtik.Gelenler Aresin iş yaptığı bir adam eşi ve küçük oğullarıydı.Tabi birde vazgeçılmezimiz Elis.

Kadını tanıyordum daha önce tanışmıştık ve baya iyi anlaşmıştık.

Yemeklerimizi yerken Aresin yanına gelen kişiyle birlikte ağzımdaki lokma büyümeye başladı ve yutamadım.

Gelen Savaştı Aresin kulağına birşeyler söyledi ve gözlerini masanın üzerinde gezdirdi.

Bana baktığı an kalbim hızlı hızlı atmaya başladı fakat bu çok uzun sürmedi Savaş hemen kafasını yere eğdi.

Arese dönüp baktığımda Savaş ve bana bakıyordu.

Korku ile kafamı eğip beklemeye başladım.

Ares masanın üstünde duran elimi tuttu ve sıkmaya başladı.

Acı ile dişlerimi sıktım ve bu işkencenin bir an önce bitmesini bekledim.

Ares elmi bırakıp ayağa kalktı ve sandalyemin arkasına geçip kulağıma eğildi ve kanımı donduracak sözleri söyledi " Almira akaşam yaptığın bu kural ihlalinin cezasını çekeceksin " dedi.


Arkadaşlar bu hafta 4 tane sınavım var ve yeni bölüm yazamaya vaktim olmaya bili şimdiden Özür diliyorum sizden (:

KARALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin