Q&A

100 20 18
                                    

No to czas na obiecane Q&A. Miałam robić je wcześniej, ale niestety tydzień miałam zawalony (Dziękuje, projekcie gimbazjalny :))))
Ale, już elajwuje, i odpowiadam.

Pytania od: pain_and_fear

1. Jaka jest ostatnia rzecz, którą byś zrobiła?

Tak ogólnie, przed śmiercią? No to kupiła wszystkie płyty, które chce kupić (a jest tego pierdylion) i wszystkie je przesłuchała.
Ale jeżeli tak ostatnią, w sensie, że to taka, że nigdy bym jej nie chciała zrobić, to chyba powiedzenie wszystkiego, osobom którym powinnam coś powiedzieć...

2. Co byś zrobiła, gdyby za 5 minut byłby koniec świata?

Co tak mało czasu XD? Udawałabym upośledzonego wieloryba po raz ostatni, do "Dance, dance" XDDDD

3. Co sądzisz o narkotykach?

Nie biorę, strasznie boli mnie to, ile cudownych osóbek straciło przez nie życie, albo ich życie zostało właśnie zniszczone przez ćpanie.

4. Kawa, czy herbata?

Okurde... Kocham mleko z kawą, ale herbatkę też uwielbiam...
Dobra, na dzień dzisiejszy, kawa. Ale tylko ta mleczna, z biedry 💞

5. Jaki jest twój ulubiony teledysk?

Rzadko kiedy oglądam teledyski, ale jeżeli chodzi o imo czwórcę, to będzie chyba MCR - I'm Not Okay (I promise), ponieważ moment z "Trust Me" przewijałam ciągle, i cały teledysk znam na pamięć xd.

A jeżeli chodzi o ogólnie inne bandy, to LemON - "Papier"

Teraz, kłeszczyny od PolishYeemoGirl

1. Słone czy słodkie?

Słone zdecydowanie. Gdybym mogła, soliłabym wszystko (moje nerki wołają o pomoc)

2. Gdybyś mogła do końca życia słuchać tylko jednego zespołu, jaki by to był?

A ja Cię przechytrzę. Bo powiem, że słuchałabym Dwudziestu Jeden Chemicznych Chłopców Na Dyskotece :3

3. Słuchawki nauszne, czy douszne?

Nauszne zdecydowanie. Dousznych nie mogę nosić, bo wtedy moje uszy bardzo krwawią. (Dosłownie, kiedyś poleciało mi trochę krwi, od tych dousznych. A nawet nie słuchałam "Goner", no ja nie wiem)

4. Biologia, czy chemia?

Aktualnie, chemia, ale zapytaj mnie po drugiej klasie, bo przez sole, już teraz dostaje szału :))))

5. Różowy, czy fioletowy?

Fioletowy totaly. Nienawidzę różu.

Mega dziękuje za wszystkie pytankaaa ❤
Były dosyć trudne, ale chyba wybrnęłam xd

Dobranoc, bo w sumie już robi się nieco późno i wgl

Dwudziestu Jeden Chemicznych Chłopców na Dyskotece | ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz